Niciodată Singură
Da, sunt (şi eu, o) frustrată.
De unde vin, de fapt, frustrările? De la nişte chestii care ne lipsesc. Şi cred că-mi lipsesc multe. Nu mă refer, neapărat, la lucruri materiale. Şi nici la minte (Doamne fereşte!).
Mi-ar plăcea să fiu deşteaptă, dar ştiu că nu sunt. Nu cred că-s proastă (ar fi culmea!), dar nu mă consider, nu mă simt şi nu mă văd deşteaptă. De ce? Pentru că, vrând-nevrând, mă compar şi mă raportez la alţii. Chiar şi aici, în blogosferă, descopăr, aproape zilnic, oameni care scriu atât de bine (şi nu-s ziarişti cum, pare-se, aş fi eu), încât îmi vine să-mi bag capul în nisip, ca struţul, de ruşine, că nu-s măcar la nivelul lor. Poate greşesc, poate nu. Dar simt o frustrare.
Mi-ar plăcea să fiu frumoasă, dar ştiu sigur că nu-s. Cred că-s doar simpatică. Nostimă. Câteodată. Dar nu-i deajuns. Nu mă încadrez în şablonul 90-60-90 (asta s-a întâmplat în vremuri demult apuse) şi nu-s sexy, cum se poartă. Am şi nişte kile în plus, multe acumulate mai ales după ce m-am măritat (cică n-aş mai putea de bine!), pe care nu reuşesc să le dau jos, oricâte eforturi aş face. Ştiu că n-am o condiţie fizică de invidiat, că trebuie să fac mai mult mişcare, dar nu-s adepta sportului, în general. Deci, iar mă simt frustrată.
Mi-ar plăcea să am un salariu mai mare, să fiu mult mai motivată când mă dau jos din pat, dimineaţa, să am curaj să dărâm munţii ca să obţin ce mă interesează pentru un articol, dar ştiu că, oricât de bine mi-aş face treaba, nu s-ar schimba nimic. Altă frustrare!
Mi-ar plăcea să am mai mult timp pentru mine. Ştiu, sună egoist, dar nu e. Nu-mi mai permit „somnul de frumuseţe“ deşi, cu ani în urmă, îmi băteam joc de el. Nu am timp să citesc o carte, pentru că preocupările zilnice îmi taie cheful pentru aşa ceva. Nu apuc să văd un film la TV pentru că, aţi ghicit!, adorm până la primul calup de publicitate din cauza oboselii acumulate peste zi. Weekend-urile nu mi-s normale. Singura mea zi cu adevărat liberă(cel puţin, teoretic), e sâmbăta. Din cauza asta, mă străduiesc să mă eliberez de toate obligaţiile încă de joi-vineri. Să am cel puţin o zi în care să stau degeaba. Uneori, îmi iese. Adică atunci când vinerea nu-s evenimente la care trebuie să iau parte la ore pe care le consider total nepotrivite (6-7 seara) şi despre care sunt nevoită să scriu în timp record. Întotdeauna, duminica, stau ca pe ghimpi. Chiar dacă nu scriu, sunt mereu pe poziţie, gata să răspund oricărei solicitări venite din partea colegilor. Iarăşi, frustrări cât casa!
Mi-ar plăcea să am un program normal. De fapt, eu nici nu ştiu ce înseamnă un program normal. Îmi imaginez că ar fi cel în care ştii ce ai de făcut, cel puţin în anumite momente din zi. Eu nu ştiu. De cele mai multe ori, plec de acasă fără nicio ţintă, sunt la mâna hazardului, al evenimentului şi nu orice eveniment poate fi considerat o ştire. Şi, chiar dacă ar fi, dacă şefii nu-s de aceeaşi părere şi nu-ţi trimit articolul în pagină, ai muncit degeaba. Din nou, frustrare!
Mi-aş dori să am un copil, aşa cum au majoritatea celor pe care îi cunosc. Dar nu e cum vreau eu, ci cum vrea Dumnezeu. Asta, în condiţiile în care îmi place să cred că-s sănătoasă tun. Copilul nu vine, eu mă simt un pic naşpa, timpul trece...altă frustrare!
Îmi doresc o casă. Nu o vilă. Ci o casă în care să stau doar eu şi Puiul meu. Nu pentru că aici, unde stăm acum, nu e bine. Ci pentru că vreau să avem un loc al nostru. Din nou, sună un pic egoist, dar vă spun că nu e. E doar un vis. Şi încă o frustrare...
Interesant e că nu-mi doresc să câştig la loterie, bijuterii, haine de firmă, parfumuri scumpe şi maşină ultimul răcnet. Dar nici nu mă simt frustrată că nu le am!

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu