Niciodată Singură
Am furat-o de la Alexandra Chiorean, în al cărui blogroll tocmai m-am decoperit, cu surprindere. Sper să n-o dernjeze!

1. Care pe care: Shakespeare sau Biblia?
Niciunul. Încă nu i-am cunscut bine, pe fiecare în parte, ca să-i pot compara şi să fac o alegere.

2. Care este cel mai romantic moment în ficţiune?
Depinde a cui...ficţiune :D

3. Care e cuvântul favorit?
PUIUL!!!

4. Care e scriitorul cel mai supraestimat? (observaţie personală: nu-mi place formularea)
Eu :))

5. Care este cea mai bună mâncare din literatură?
Nu vreau să mă gândesc la asta (Puiul ştie de ce!)

6. Care este nuvela preferată, tradusă?
Încă nu ştiu.

7. Care este cartea pentru copii favorită?
Prinţul fericit, de Oscar Wilde.

8. Care sunt cărţile de pe noptiera ta?
Cărţile Puiului.

9. Care este cea mai sexy carte?
Există şi aşa ceva?

Cui îi place, s-o (pre)ia! Eu nu mă supăr! :)
Etichete: edit post
2 Responses


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu