Niciodată Singură
L-am văzut prima dată în Ghost (apropo, nu mi-a plăcut niciodată traducerea românească: Fantoma mea iubită).
Am vizionat filmul prin '93 sau '94, nu mai reţin exact. Ştiu doar că în perioada aia făcusem şi eu cunoştinţă cu televiziunea prin cablu. Atunci erau mai multe canale străine decât româneşti. Unul dintre ele era Pro7, al nemţilor. Pentru că difuza numai filme de calitate, a devenit imediat preferatul meu, chiar dacă nu pricepeam o boabă germană (am încercat s-o învăţ, dar s-a lipit de mine ca ghebosul de gard).
Tocmai pentru că nu ştiam deloc limba germană, când cei de la Pro7 au început să-i facă promo lui Ghost, am început să citesc tot ce se publicase (la noi) despre filmul care îmi era cunoscut graţie coloanei sonore, care includea Unchained Melody.
Mai ţin minte şi acum că am văzut Ghost într-o seară de vineri, ghemuită în fotoliul din sufragerie, învelită cu o pătură groasă, pentru că în încăpere era foarte frig (cred că era sfârşit de toamnă sau început de iarnă). Pentru că deja ştiam povestea, mi-a fost foarte uşor să trec peste faptul că nu înţelegeam nicio replică din film. Am avut, astfel, ocazia să mă concentez pe jocul actorilor, pe ceea ce exprimau. Swayze mi-a câştigat încrederea prin faptul că şi-a interpretat foarte bine rolul. Chipul său emana foarte multă sensibilitate (şi cum noi, femeile, ne dăm în vânt după asta....!).
Mult mai târziu, l-am văzut şi în Dirty Dancing, deşi fusese făcut cu trei ani înainte de Ghost. Alături de Point Break, ele au fost singurele filme din cariera lui Swayze pe care le-am văzut. Poate, de acum încolo, voi găsi timpul necesar pentru a le viziona pe toate...


Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu