Niciodată Singură
Majoritatea postărilor de astăzi din blogurile ce alcătuiesc lista mea de lecturi (despre care am mai spus că nu e publică, din cauză că suferă destul de des modificări) conţin comentarii, analize şi păreri despre ceea ce se întâmplă în politica românească.
Nu le-am citit. Mi-au fost deajuns titlurile. Pentru că, pur şi simplu, mi s-a acrit de atâta politică! De ăia care o fac sau cred că o fac. De ăia care o comentează, oricâtă dreptate ar avea.
Nu mai suport să aud, la fiecare pas: Băsescu, Udrea, Boc, Geoană, Vanghelie, Ridzi (şi-s doar câteva nume care-mi vin acum în minte, fără să mă gândesc prea mult!). Nu mai suport campania asta electorală, care scoate la suprafaţă degeaba tone de rahat, deoarece nimeni nu este atins nici măcar cu un strop!
Nu mă mai interesează cine candidează, pentru că sunt sigură că niciun om cu adevărat onest din România nu s-ar arunca în mizeria asta, cu bună ştiinţă!
Mereu am zis că nu mă mai duc la vot, dar întotdeauna am făcut invers. De ce m-aş deranja să merg la secţia de votare, dacă nu am nicio opţiune? Dacă ştiu că niciunul dintre ăia care s-au spart în figuri şi promisiuni abracadabrante nu mă reprezintă? Ce am eu în comun cu Geoană, Antonescu (Crinul), Băsescu? Sau, mai corect, ce au ei în comun cu mine? Trăim în lumi diferite, care nu vor interfera niciodată. Şi atunci, de ce să-i votez? De ce să-mi pierd timpul ascultându-le discursul care nu e decât sifon, ca să nu zic praf, aruncat în ochii celor care se încăpăţânează să vadă în ei idoli şi modele (şi, Cerule, încă-s mulţi din ăştia!)?
Mi s-a acrit de scandaluri şi de aşa-zise dezvăluiri-bombă, tocmai pentru că ştiu că totul nu e decât un spectacol ieftin şi prost: nimeni nu va fi tras la răspundere pentru nimic.
De aia nu mai pot citi nici măcar un rând despre politica mioritică. De aia schimb canalul sau chiar închid televizorul când aud primul nume de politician. Dacă n-aş avea meseria pe care o am, n-aş vedea niciun (aşa-zis) politician local cu anii!
Pur şi simplu, NU MAI VREAU POLITICĂ!!!!

Etichete: edit post
3 Responses
  1. Leo Says:

    Si eu m-am saturat de politica ! De aia si scriu numai porcarii, orice altceva. :D
    Facem un club al celor care urasc politica ?


  2. Nu-i o idee rea! Dar crezi că facem faţă? :))


  3. Leo Says:

    Haha, ai dreptate... :))


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu