Niciodată Singură

Până ieri, eram convinsă că e o vedetă cu fiţe. Aşa credeam eu, deşi nu am vorbit niciodată cu el şi nici cu alţii care l-au cunoscut. Dar mi-era drag ca Vermorel, în Divertis. Şi travestit, în roluri de băbuţe.
Ieri după-amiază, a venit la mine să-mi ceară...un foc. „Îmi pare rău, nu fumez...“, a fost răspunsul meu şi am dat să continui conversaţia pe care o purtam cu o amică. „E Buzdugan...“, mă atenţionează ea. M-am fâstâcit atât de tare, încât nu mai puteam butona aparatul foto. Dar mă bucuram ca un copil că el, Buzdugan-VIP-ul, e la mai puţin de doi metri în faţa mea: „Ce bine îmi pare, ce bine îmi pareeee!“, m-am auzit eu spunând.
Cred că l-a amuzat reacţia mea, că mi-a stat frumos la două poze. Probabil, ar fi stat şi la mai multe, dacă îi spuneam.
Pe scenă, a fost deliciul publicului. Popular, fără fiţe.
Respect, Daniel!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu