Niciodată Singură
Mi s-a spus că pe blogul meu nu se pot posta comentarii de către utilizatorii WordPress.
Cred că e o problemă cu platforma Blogger, pentru că eu nu am umblat la setări şi nici nu moderez comentariile. Singurul lucru pe care îl cer este ca toţi cei care vor să-mi lase câteva cuvinte să fie utilizatori înregistraţi (teoretic, să ştiu cu cine stau de vorbă).
Celor care aveţi probleme la postarea cometariilor, vă propun să selectaţi OpenID (Adresă URL Open ID), am înţeles că aşa merge.
Dacă nu, daţi-mi de veste la niciodata_singura09 [at] yahoo [dot] com
Toate cele bune!

smile
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu