Niciodată Singură
Uite că nu pot să fiu rea, nu pot să port ranchiună, nu pot să uit ce-a fost frumos, nu pot să întorc privirea dacă ştiu că îmi pasă...
Am îndoieli. De data asta, mă bucur că este aşa. Este posibil să mă fi înşelat asupra unei persoane, să o fi judecat greşit, să fi fost prea dură cu ea şi să nu fi meritat.
Prietena mea. Ce frumos sună: prietena mea! Ieri dimineaţă, am văzut-o de departe, dar m-am comportat ca şi cum nu s-ar fi întâmplat acest lucru! „S-a terminat! De data asta e punct, fără virgulă!“, am spus eu, câteva minute mai târziu.
Azi, aproximativ la aceeaşi oră, am intrat, cu treabă, într-un birou în care de abia în ultima clipă mi s-a spus că se află şi ea. N-aveam cum să mă întorc. Am salutat-o şi m-am comportat ca şi cum nu se întâmplase nimic. Şi n-am mai plecat...5 ore!
Am povestit, am glumit, am râs mult şi ne-am simţit bine.
Mă simt de parcă m-aş fi reîntors în timp. La ... „dragostea“ dintâi :)
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu