Niciodată Singură
...dar asta nu înseamnă că simt la fel.
După ani buni, am reluat consemnările în jurnalul personal şi constat că mă simt mai bine când ştiu că gândurile şi sentimentele mele sunt la adăpost.
Mi-am dat seama că, oricât de mult aş dori să fac acest lucru, nu pot să scriu pe blog orice, chiar dacă ştiu sigur că, deocamdată, în afară de soţul meu, nu mă citeşte niciun cunoscut. Cred că pe chestia asta m-am şi bazat până acum. În plus, pentru a nu supăra pe nimeni, am evitat, cât am putut, să povestesc prea multe despre cei din jurul meu.
Prietena mea a făcut excepţie pentru că tot ceea ce s-a petrecut în acest an între noi m-a marcat profund şi a lăsat urme. Ne-am împăcat tocmai pentru că, oricât ar fi greşit, în adâncul sufletului meu, cred în calităţile ei de OM DEOSEBIT. În plus, nici eu nu sunt tocmai un îngeraş.
Oricât de sinceră şi deschisă aş fi, nu pot să-mi expun viaţa şi sentimentele pe un blog. Ştiu că, mai devreme sau mai târziu, consecinţele nu vor întârzia să apară şi nu sunt pregătită să mi le asum.
În momentul în care l-am creat, am vrut ca blogul meu să fie locul în care voi face public tot ceea ce nu pot scrie sau ceea ce nu mi se dă voie să prezint în ziar. Cu timpul, mi-am dat dat seama că acest lucru ar fi cea mai mare greşeală şi că nu voi schimba nimic. De aceea, Niciodată Singură a devenit o compilaţie de texte simple, fără pretenţii şi aşa va rămâne.
Mă simt bine alături de vecinii din blogosferă, pe care îi citesc zilnic, deşi le comentez destul de rar postările, dar mult mai bine îmi este atunci când scriu în caietul meu. Comunic mult mai bine cu mine şi reuşesc să mă înţeleg aşa cum, poate, nimeni nu reuşeşte s-o facă.
Nici aici, pe blog, nici în jurnalul meu, nu vreau să arăt sau să spun că sunt ziarist. Pentru că mă consider un om obişnuit, poate un pic mai norocos decât alţii şi nu vreau să fac mare caz de asta. Nu am nimic de împărţit cu nimeni, nu mă răfuiesc cu nimeni. Am ajuns la concluzia că discreţia cu care am ales să trăiesc în viaţa reală, atunci când nu mă folosesc de agendă şi reportofon, să-mi caracterizeze şi prezenţa în blogosferă.
Nu pot fi ceea ce nu m-am născut să fiu.
Mi-e bine aşa cum sunt şi nu vreau să schimb nimic.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu