Niciodată Singură
Am avut o zi de „un hal fară de hal“!
Dacă aş putea da timpul înapoi, măcar pentru 24 de ore, să fie din nou weekend, să-mi închid telefonul şi să-mi bag picioarele în restul lumii, să stau în casă, în vârful patului, urmărind un film bun sau la calculator, hălăduind în neştire şi fără limite pe net, aş fi cel mai fericit om!
Dar ştiu că a început o nouă săptămână de muncă, de alergătură, aşa că, tot ce pot să fac este să mă rog ca zilele următoare să nu fie ca asta, de azi, când totul a fost un du-te, vino, 99% fără rost (prietenii ştiu de ce!).
Dacă n-aş iubi meseria pe care o am, aş fi pus demult agenda (cu pix cu tot) în cui, aş fi fost la cratiţă şi m-aş fi pierdut printre copiii pe care, încă, mi-i doresc la fel de mult ca-n primii ani ai tinereţii.
Despre parveniţii şi neamurile proaste care azi mi-au făcut o mie de nervi, nu merită să scriu (deşi cred că tocmai am făcut-o)....
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu