Niciodată Singură
Acu' vreo două ore, îmi sună telefonul. Fixul. La care eu vorbesc din an în Paşte (am tot felul de minute incluse în abonamentul de mobil). N-am dat importanţă (sigur, nu-i pentru mine). Precizare: eram în bucătărie. Vine tata: „Vezi că-i madam...“ (îmi spune el mai mult prin semne). Zic: „Da, cum să nu...“ şi arborez un zâmbet de îngeraş (deşi în mintea mea îmi dădusem deja ochii peste cap şi invocasem vreo trei sfinţi).
Iau receptorul şi mă fac auzită în urechile lu' madam...
„Bună seara, domnişoara...“ (deşi-s doamna... de aproape un an, dar ce mai contează!).
„Bună seara!“, răspund eu.
„Am sunat ca să vă spun că mâine avem o activitate, la şcoală, şi am dori să veniţi şi dumneavoastră“, continuă madam (director adjunct). „La orele 12, la sala...“
„Da, mulţumesc pentru invitaţie...“ mă aud spunând.
„Şi noi vă mulţumim (deşi, încă, nu aveau pentru ce)“, mai zice madam.
Şi, înainte de a încheia conversaţia, precizează: „Ştiţi, e ... ziua limbilor!“
Am rămas mască. Ziua cui?!
De jenă, n-am cerut lămuriri: lasă, dau un search pe Google mai târziu!
N-a mai fost cazul. Între timp, m-a sunat draga de var' mea (deşi ea zice că nu suntem rude şi eu o contrazic mereu). Întâi, mă anunţă că e iar consilier educativ la şcoală (yupiiiii!!!!), apoi începe şi ea: „Ştii, mâine avem o activitate la şcoală...“. Deja-vu... Nu spun nimic, o las să continue: „E Ziua Limbilor Moderne, fată!“, mă lămureşte ea.

Şi eu, care mă gândeam deja la prostii! :))
Etichete: edit post
2 Responses
  1. :) Toata aceasta poveste ma face sa imi amintesc de nebunia din scoli de fiecare data cand se sarbatoreste ceva (ziua lui Eminescu, unirea lui x, y, z etc.)...


  2. Mie-mi spui? De aceea nici nu-s prea încântată când sunt nevoită să asist la astfel de evenimente. Deşi, trebuie să recunosc, ele sunt o sursă sigură pentru texte în zilele moarte!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu