Niciodată Singură
După doi ani şi o lună (ce memorie de elefant am!), astăzi am păşit, din nou, într-un coafor. El se vrea salon de înfrumuseţare dar, din punctul meu de vedere, e un pic mai mult decât o frizerie de gang (la aşa oraş, aşa investiţie!) . Mai pe româneşte, este un fel de „afară-i vopsit gardul...“.
Am constatat, again, că o coafeză nu se va ridica niciodată la nivelul de profesionistă, dacă nu are şi har pentru meserie. Poţi să ai tu studii la Sorbona şi să te mândreşti cu tot felul de diplome. Dacă nu le ai cu aşa ceva, lasa-te, soro, de meserie! Du-te şi vinde seminţe-n gară, ziare la colţul străzii, nu ştiu, apucă-te de altceva...că asta nu-i de tine!
Deci, îi spun: tuns. Simplu. Nefilat. Fără scări. Fără lamă. Să nu necesite, after, timp pierdut la oglindă cu tapat şi fixativ.
Bun. Fără lamă. Nefilat. Dar cu scări, în p...a mă-si, care naiba o fi ea că, până la urmă, n-are nicio vină că a născut o tolomacă! Nu mi-a făcut chiar scări de bloc, dar tot în scări m-a tuns!
Nu e mai rău ca înainte, dar nici senzaţional. Mai ales că n-am vrut schimbare de look, pentru că nu-s genul care cere asta când se înfige în scaunul de la coafor.
În 20 de minute individa care se crede hair stylist m-a uşurat de 25 lei. Fără ciubuc.
Pe ăla să i-l dea bărbat-su. În caz de(-l) are!

Etichete: edit post
8 Responses
  1. Draga mea, bine te-am regasit! :) Aflu ca te-am lasat "simpla" si te gasesc cu "scari" :)))
    Sper ca data viitoare sa nu mai lasi vreo netoata sa-si faca mina pe parul tau - nu te duce decit la coafeze "verificate" personal sau de vreo prietena;)
    Sa-ti fie de bine, oricum, eu cred ca iti vine bine si te vei obisnui repede cu "noul look"!
    Seara frumoasa! :)


  2. Digital Elf Says:

    Hei. Mi-a zis zelist ca m-ai adaugat in blogroll. Iti multumesc pentru aceasta onoare, si ca iti place blogul meu incat il impartasesti si altora. Imi pare rau ca vizitele tale nu s-au facut remarcate prin comentarii. Inca.

    Cat despre frizerii... eh, imi invarti cutitul in rana. Am o freza atat de mica si de simpla, fara complicatii, dar care tot mereu este altfel, din cauza frizerilor inobedienti. Am fost atat de stresat o vreme atat de lunga ca umblam ciopartit sau inegal sau in moduri in care nu ma simteam confortabil, pana cand am gasit in fine un frizer care ma tundea EXACT cum imi doream. Fericire. Pana cand s-a mutat, dupa 6 luni. Am gasit destul de repede o frizerita tanara, care avea grija sa ma tunda cum ii spuneam. Intre timp a ramas insarcinata. Acum iar sunt in cautare de frizeri...... Mama ma-sii..


  3. @Lavinia Ştefan: Am jurat că nu mai intru în „bomba“ aia câte zile am, cu riscul de o concura pe Maria Dragomiroiu...în plete!
    De data asta nu m-am luat după recomandări (ultima oară când am făcut-o, am plân după păr), dar tot n-am avut prea multă baftă. Am constatat că muierile astea nu ştiu să tundă simplu. N-am mai văzut/auzit aşa ceva...
    Da, nu-mi stă rău, dar mai avem un pic şi mă tundeam băieţeşte :)


  4. @Elf: M-am obişnuit să spionez (deformaţie profesională), de aceea prefer să stau mai mult în umbră şi nu comentez ;)
    Spor la căutat frizeri! Eu am avut o singură coafeză care-mi satisfăcea toate mofurile: MAMA! Dar cum e în Italia, costă mai mult avionul decât un tuns. Deşi, ar merita efortul...


  5. Digital Elf Says:

    Daca te tunzi o data la 6 luni, cred ca merita sa o vizitezi. Dar daca te-ai tunde ca mine la 2 saptamani... ai ajunge la sapa de lemn cat dai pe avioane :D


  6. O๑n๑ Says:

    Vezi de ce am zis eu că o coafeză adevărată se găseşte la un milion de ciopârţitoare?:D


  7. Oh, cate experiente de genul asta am avut ca sincer cand ma gandesc sa intru intr-un coafor, ma gandesc 1 an inainte si tot singura ma tund si daca merg si daca nu merg. Nu de putine ori cand iesam de la coafor mergem acasa in baie si indreptam ce-mi faceau natantoacele la par.Pe mine m-a costat o astfel de idiotenie ultima oara 50 ron, tu ai scapat ieftin.


  8. @Cristina: Ca tine păţea mereu mama mea. Când venea de la coafor, stătea două ore în baie şi muncea la freza ei. Eu n-am talentul ăsta, aşa că mă mulţumesc cu ce-mi fac matracucile astea :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu