Niciodată Singură
Nu, nu cea de toamnă. Ci de aceea de prin conturile pe care mi le-am creat pe net, de-a lungul anilor.
Despre faptul că am vreo douăzeci şi ceva de adrese pe Yahoo am mai povestit. Nu trebuie să vă fie jenă să-mi spuneţi că am fost (mai mult sau mai puţin) într-o dungă. Staţi liniştiţi, îmi trece :) Încă nu mi-am anulat adresele pe care mi le accesez o dată la două luni, dar am început să-mi şterg conturile de pe aşa-numitele site-uri de socializare.
Azi au căzut Tagged-ul şi Flodeo. Nu le-aş fi anulat, dacă alertele nu-mi sufocau adresa (cea bună!) de mail. Flodeo nici nu ştiu cu ce se mănâncă, ori când sau la invitaţia cui am intrat în reţea. Pur şi simplu marcam ca şi citită orice alertă de la ei. La fel şi pe cele de pe Tagged, de la care primeam, zilnic, zeci de pupici de la tot atâţia necunoscuţi care îmi vizitau pagina de profil.
Pentru că m-am cam săturat să-mi pierd vremea deschizându-mi inutil mail box-ul şi să bifez ca şi citit orice mesaj de acest gen, azi am hotărât să tai răul de la rădăcină. Adică, mi-am anulat ambele conturi. Flodeo a fost mai cu motz, s-a lăsat cam greu, îmi tot cerea să-mi justific gestul. I-aş fi tras un „F..k you, tovarăşi!“, dar mama m-a învăţat (cu mari eforturi) să vorbesc frumos. Pentru că n-au acceptat să las căsuţa goală, la următoarea încercare am tastat: „Personal reasons“. Dacă vroiau să dezvolt, uitam de educaţia primită de la mamă şi le trăgeam înjurături în toate limbile (am zis limbile?) Pământului.
Dar n-a mai fost cazul!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu