Niciodată Singură
V-am mai spus că urăsc perioadele de campanie electorală...mă refer la cea oficială, pentru că numai atunci se bate recordul la discursuri demagogice şi promisiuni fără acoperire.
Nu ştiu cum e prin alte părţi (probabil e la fel peste tot) dar la mine în oraş campania (oficială!) pentru prezidenţiale a început încă din prima zi prevăzută de lege, cu o întâlnire care (teoretic!) n-avea nicio legătură cu alegerile...ci cu electoratul, mai bine zis, cu o anumită parte, cea conştiincioasă, a acestuia.
Paradoxal, pentru prima dată de când asist la asemenea chestii, nu mi-a mai venit să mă urc pe pereţi. Cu un soi de detaşare, am stat cuminte pe scaunul meu, bazată pe reportofonul care înregistra cu spor şi am degustat sticks-uri, biscuiţi, covrigei şi alune, udate din abundenţă cu apă minerală, plată sau carbogazoasă, după preferinţe. Dacă era moca, de ce să nu profit?
Ştiu, ăsta a fost doar începutul, iar până pe 22 noiembrie am tot timpul să-mi reamintesc toate înjurăturile bazate pe sex, origini, mamă, dumnezei şi sfinţi pe care le-am învăţat de-a lungul anilor! Dar mi-am propus să ţin cont de partea bună a lucrurilor: după alegeri întru în concediu. De odihnă. Yupiiiiii!!!!

Etichete: edit post
5 Responses
  1. In orasul meu de bastina, prima zi de campanie a inceput cu fulare portocalii, vedete locale si o masina din care duduia o melodie veche ... o portocala...o portocala :D


  2. N-avea nicio grijă, vor apărea şi celelalte culori, precum roşul, galbenul... :)


  3. Oh Doamne! Habar nu am cum a inceput la mine in oras, dar numai cititind am simtit o greata profunda. Panourile electorale prin Bucuresti isi fura sloganele unele de la celalalte, isi dau pumni si isi arata dousul una celeilalte. Glumesc desigur despre pumni si dosuri, dar nu cred ca dureaza mult pana se ajunge si aici.


  4. La noi, ce lipsesc unii ziua, rup alţii noaptea aşa că, mai nou, afişele şi bannerele au ajuns cele mai păzite „obiective“. Ieri a trebuit să-mi păzesc gardul de unii care urmăreau să-mi lipească afişe cu candidatul lor (asta îmi mai lipsea!). Norocul meu a fost...stâlpul de pe trotuarul de vizavi :)


  5. *rectific: „ce LIPESC unii ziua...“


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu