Niciodată Singură
Într-o perioadă în care toată lumea se întreabă dacă Guvernul Boc II cade sau nu, eu scriu despre pisici şi postez videoclip cu Puya. Bun aşa. Complet ancorată în realitate :)
Adevărul e că politica este ultimul lucru care mă interesează la ora asta. Mă uit pe fereastră şi văd că toamna 2009 a devenit certitudine. Recenta avertizare meteo, de cod galben de vijelii şi ploi, valabilă pentru toată ţara, confirmă că ne-am luat adio de la anotimpul cald. Din nou, revin la hainele groase din care, cel mai probabil, dacă se instalează frigul, nu voi mai ieşi până la primăvară. Naşpa.
Nu v-am zis? Sunt meteo-dependentă. Plină de energie în zilele cu soare (dacă mai e şi vară, e ideal), întoarsă pe dos în cele mohorâte. Nu suport frigul, umezeala, ploile interminabile, ceaţa. Pentru mine, toamna înseamnă frunze care cad. Şi regretul că a mai trecut încă o vară în care, iar, nu am reuşit să fac tot ce mi-am propus.
Îmi place primăvara, în special perioada aceea în care simţi că iarna nu mai are nicio putere, când ştii că, peste o săptămână, natura va purta hăinuţe noi, de un verde crud...Pentru mine, întotdeauna, primăvara înseamnă un nou început. Speranţa...
Preferata mea e vara. Ador soarele, chiar dacă nu mă abandonez, neprotejată, razelor sale, uneori mult prea fierbinţi. Nu-mi fac griji cu privire la garderobă, ştiu că, orice aş îmbrăca, nu mă incomodează. Îmi place că pot sta cu fereastra deschisă în timpul nopţii şi pot auzi greierii în iarba...vecinilor. Că pot să-mi savurez cafeluţa în curte, pe băncuţă, sub umbrelă, cu Ticuţă, motanul cel bătrân, în braţe...
Asociez iarna cu luna cadourilor şi Crăciunul. E perioada din an pe care o iubesc enorm, dar şi în care am întotdeauna senzaţia că nu o trăiesc, nu o simt aşa cum mi-aş dori. Îmi place atmosfera de sărbătoare, când lumea, în pofida greutăţilor, încearcă să fie mai bună, mai veselă, când oferim şi primim cadouri. Îmi place să împodobesc bradul, de fiecare dată mai devreme decât ar trebui. Îmi place prima ninsoare cu fulgii aceia mari şi pufoşi, când totul pare curat şi pur sub mantia albă de zăpadă...Dar nu suport gerul, viscolul şi sunt terorizată de gheaţa de pe trotuar, care mă sileşte să merg ca pe aţă, ca să nu cad şi să mă aleg cu o mână ruptă sau cu capul spart...
Acum, e toamnă. Iar! Mă uit, din nou, pe fereastră. Nu mai plouă, dar e un pic de ceaţă. Moartea părului, spunea, odată, mama, referindu-se la coafura care i se pleoştea în această perioadă, în cazul în care nu folosea un fixativ bun. Eu nu am problema asta. Dar am altele: nu suport hainele groase, care mi se par voluminoase şi grele, frigul, umezeala, ploile interminabile. Pentru că, nu v-am spus?, sunt meteo-dependentă!

Etichete: edit post
1 Response
  1. rebusache Says:

    Te înțeleg perfect ... și eu sunt meteo-dependent :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu