Niciodată Singură

O am de cinci ani.
Am găsit-o pe gard. Era un ghemotoc de blăniţă albă. Nu s-a speriat când am întins mâna spre ea. Nu m-a respins nici când am luat-o în braţe. A fost love at the first sight :)
Când m-a văzut cu ea, tata mi-a zis s-o duc de acasă. Aveam deja alte pisici. Cu inima îndoită, am dus-o...în spate, pe acoperişul magaziei. Bănuiam că se va întoarce. Dacă nu imediat, măcar după câtva timp.
Aşa a fost. Nu a trecut mult şi am revăzut-o pe gard. Călca sigură pe ea, cu coada ridicată. Când a dat cu ochii de ea, tata iar a zis s-o duc. Am bătut în retragere: „Păi am dus-o o dată! Unde s-o mai las, nu vezi că ne-a găsit?“
Atunci, tata s-a uitat la ea. Simţindu-se în centrul atenţiei, ghemotocul de blăniţă albă şi-a arcuit spatele, şi-a împins capul în faţă, ca şi când ar fi vrut să ne atingă, după care...a început să toarcă.
„Hai, adu-o-ncoace, să-i dau mâncare!“ a spus tata.
Ştiam că deja hotărâse s-o păstrăm şi pe ea.
I-am zis Pisa.
Niciodată nu am regretat că am lăsat-o la noi. E la fel de blândă, însă are personalitate. E iubăreaţă, dar nu ne adoarme în braţe.
Şi... e mămica Piciului!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. camy Says:

    si eu am o fetitza de aproape 6 ani,face in aprilie,e pesti:P,sa-ti traiasca sanatoasa!



:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu