Niciodată Singură
Mă doare în gât, strănut (oarecum) des, îmi simt capul greu (în niciun caz de prea multe idei :D ) şi am o uşoară stare de somnolenţă.
Să fie (început de) gripă sau e guturai?
Mi-a fost cam frig după ce am ieşit din casă, azi dimineaţă, deşi mă îmbrăcasem gros. Apoi, şi pe unde am fost, lumea se plângea tot de frig (deşi aparatul de aer condiţionat era în funcţiune), plus că se suflau muci în batiste (de unică folosinţă...sau nu), se strănuta şi se vorbea de AH1N1, precum şi de tot felul de combinaţii trăznite între „aviara gripa“ şi „porciaina gripa“.
Văd că la tv tot despre gripa nouă se vorbeşte. Se pare că merge umăr la umăr cu campania electorală. Să vedem cine e mai tare :)
Mi-am făcut focul şi mă bag la scris, pentru mâine.
Azi, e singur puişorul... :))
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Cand vad nebunia cu gripa porcina, nici nu mai imi vine sa ies din casa :((


  2. Corect ai spus „nebunie“. Eu nu contest gravitatea bolii, ci isteria creată în jurul ei: uite carantina, nu e carantina, uite vaccinul, nu e vaccinul, elevii trimişi acasă, şcoli închise ş.a.m.d. Nu mai poate omul să strănute ori să-şi sufle de trei ori nasul că, gata, e suspect de gripă porcină şi-l izolează! Nu spune nimeni că virozele astea mai apar şi din cauza frigului, atât cel de afară, dar mai ales din case.
    Am senzaţia că şi cu porcina asta e ca şi cu aviara. Trebuie să câştige cineva din ea, nu?


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu