Niciodată Singură
Încă o săptămână şi gata, intru în concediu! O lună. Ştiu că va trece foooarte repede, însă de abia aştept zilele de relache, chiar dacă mi-am propus să mai fac ceva teren pentru articolele de la începutul lui ianuarie. Din anii anteriori ştiu că în primele zile ale lui Gerar nu prea am ce scrie, aşa că nu-mi va fi foarte greu să mă mobilizez. Plus că programul mi-l voi stabili singură şi nu voi depinde de nimeni! (Se pare că meseria mi-a intrat în sânge mai mult decât aş fi vrut :) )
Ei, uite că trecu şi primul tur al prezidenţialelor. Am umblat lelea toată duminica, în căutarea senzaţionalului de prima pagină. Ori n-am ştiut eu unde se ascunde, ori a fugit el de mine, fapt e că nu ne-am întâlnit, deşi ştiu că am stat tot timpul lângă cine trebuie (cunoscătorii ştiu despre ce vorbesc :) ).
Deşi la primele ore ale dimineţii lumea nu s-a îngrămădit să voteze, se pare că, per total, oraşul a stat bine cu prezenţa la urne (peste 50%), iar preferaţii au fost, în ordine, Ge-oană, Băse şi Crin( sigur, aş fi preferat ca Băse să iasă din cărţi, dar vox populi...). Sunt sigură că, şi pe 6 decembrie,oamenii de la mine tot pe Geoană vor pune ştampila, în ţară, însă, nu sunt sigură că va fi la fel...Oi trăi şi oi vedea...pentru că acreditarea mea de reprezentant al ziarului e valabilă şi pe 6 decembrie deci, chiar dacă voi fi în concediu, nu cred că mă lasă pe mine inima să stau acasă :)
Ziua de azi promitea să confirme ideea potrivit căreia lunea nici iarba nu creşte...până când am intrat în primărie şi secretara m-a luat repede cu „Vezi că s-a închis şcoala...e carantină din cauza gripei porcine!“. Evident că mi-am luat picioarele-n spinare şi am purces către locul faptei. Pe drum, însă, vocea interioară m-a îndemnat să-l sun pe director care, bineînţeles, a infirmat carantina şi m-a lămurit cum stăteau, de fapt, lucrurile. Una de la profesională s-a îmbolnăvit săptămâna trecută şi, vineri, ar fi leşinat acasă, motiv pentru care familia a sunat la 112 şi fata a fost transportată la spital, unde i s-a făcut testul pentru „porcină“. În dimineaţa asta, DSP-ul a anunţat şcoala că rezultatul e pozitiv, după care a urmat isteria. Asta nu mi-a zis-o tot directorul, ci medicul de la cabinetul şcolar, care mi-a mărturisit că, deşi de la începutul anului le tot spune elevilor şi părinţilor cum e cu gripa asta nouă, are senzaţia că vorbeşte cu pereţii!
În urma confirmării virusului AH1N1, şcoala nu a fost închisă, ci doar clasa unde învăţa fata, iar colegii ei au fost trimişi acasă. Imediat, femeile de serviciu au spălat podelele, stoleria şi băncile cu clor (când m-am dus să văd locul, mirosea de-ţi muta nasul), dar am înţeles că mâine, după ore, se face şi dezinfecţie şi după aia trei zile (26, 27 şi 30) nu se învaţă. Vă daţi seama ce bucuroşi vor fi copiii, mai ales că şi pe 1 decembrie va fi liber :)
De altfel, încă n-am aflat dacă se lucrează pe 30 (am dat un search pe Google, fără succes), dar pentru mine e cam naşpa, pentru că intru în vacanţă pe 1, după un weekend liber pentru toată lumea în care nu prea se întâmplă mare lucru, nu fac teren şi nici nu scriu prea mult. Mă bazez pe faptul că mai e campanie electorală şi o să pice ceva. Asta, ca să nu mă oftic din cauză că voi rămâne, degeaba, în stand by de vineri până luni.
Mai nou, în seara asta, am reuşit să urmăresc şi eu, aproape de la început, emisiunea romaşcanului, pe net. De când îmi propun şi mereu uit. E, uite că azi îi veni rândul. Şi mi-a plăcut :)
Gata pe azi. Am de parcurs nişte bloguri pe care tocmai le-am descoperit.
Bye!


Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu