Niciodată Singură
...pentru că azi a fost foarte frig, chiar ger, la cele două grade Celsius, cu minus, care s-au înregistrat dimineaţă.
Am plecat la muncă în geacă dar, după o oră şi ceva, mai aveam puţin şi făceam turţuri (la subraţ :)) ), aşa că am revenit acasă şi mi-am luat cojocelul. Altă viaţă!
La un moment dat, se pusese şi pe nins. Ce naiba? Doar nu suntem nici la munte şi nici la mijlocul lui noiembrie (când prima ninsoare). De ce, anul ăsta, iarna vrea să vină mai devreme? Nu-mi place deloc perspectiva de a tremura de frig (vorba vine) încă cinci luni, până când Baba se scutură de ultimul cojoc?
Încă mă doare-n gât, dar nu-mi mai curge nasul. Deci, e bine. N-am luat nicio pastilă. Nu suport. M-am dres cu o cană de vin fiert, cu scorţişoară. La gura sobei. În gura presei a lipsit. Naşpa.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu