Niciodată Singură
Mi-am început ziua cu „This Is It“. Puiul meu mi-a făcut o surpriză şi l-a descărcat de pe net după ce, vreo două zile, l-am tot căutat, fără succes...
Ce pot să spun? Filmul nu m-a dezamăgit, pentru că ştiam la ce trebuie să mă aştept, ci mi-a întărit convingerea că revenirea lui Michael ar fi fost un succes. Sigur, aş fi dorit ca documentarul să mai conţină şi ceva pe lângă (o poveste, de exemplu), dar de un lucru sunt sigură: This Is It ar fi fost un show 100% reprezentativ pentru Jackson: imagini, efecte, coregrafie, sunet etc.
Am văzut un Michael în formă, mişcându-se foarte bine la aproape 51 de ani, cu o voce care, încă, suna destul de bine (cred că, pe ici, pe colo, autorii documentarului au mai intervenit cu ceva tehnică, dar nu mai contează) şi cu dorinţa de a oferi totul fanilor care doreau să-l (re)vadă.
Sincer, îmi pare rău că nu mai e. Nici acum nu-mi vine să cred asta.
Sunt sigură, însă, că nu va fi uitat!

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu