Niciodată Singură
De când n-am mai dat pe aici decât ca să citesc ce au scris ceilalţi, am îmbinat, cu succes, utilul cu plăcutul.
Ziua de muncă de vineri a început, de fapt, seara, când am fost la „Balul Bobocilor“ (liceeni, nu studenţi). N-aş putea să mă laud că am fost invitată, pentru că organizatorii nu şi-au manifestat dorinţa ca evenimentul să fie mediatizat...decât la TV. Dar m-au invitat gazdele şi principalii sponsori, drept pentru care m-am bucurat şi de un loc poziţionat ultracentral, de unde am fotografiat şi filmat până când n-am mai avut spaţiu nici pe telefonul mobil, nici pe cardul din aparatul foto...ca să nu mai spun că am plecat spre casă cu acumulatorii pe cota de avarie :)
A fost un show reuşit, pentru că n-a avut timpi morţi, iar pauzele dintre probele de concurs au fost acoperite cu filmuleţe haioase, realizate în timpul pregătirii concursului. Bine gândită treaba :)
Concurentele s-au străduit să fie la înălţimea aşteptărilor deşi nu cred că au auzit şi ele de vorba aia care spune că „de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere“. Au fost drăguţe, nu foarte originale, oarecum spontane şi cam fără imaginaţie. S-au priceput la dat din şolduri, dar nu şi la improvizat texte. Stau mărturie fraze precum „Mă uitam la un bec şi am văzut un elefant care mi-a inspirat iubire“, „Frumuseţea florii se stropeşte cu stropitoarea de la telecomandă“ sau „Am cântărit cu cântarul un cârnaţ şi l-am strivit cu ciocanul“, cu care autoarele au câştigat, în ordine, locurile I, II şi III.
Despre siluete şi standarde nu e cazul să amintesc. Domnişoarele fie au fost prea slabe, fie durdulii (ca să nu spun grase). Dar nostime, pentru că zâmbeau frumos :)
La bal au venit şi două vedete plătite cu bani grei de sponsori. Ea a cântat la spectacol, el după, la petrecerea „miss“-elor (pe care n-am mai onorat-o cu prezenţa). A fost OK.
Chiar dacă numai trei concurente au urcat pe podium, nimeni n-a ieşit în pierdere, aşa că toate fetele au plecat acasă cu braţele pline de flori şi cadouri (foarte valoroase).
Distracţia (mea) de weekend a continuat şi ieri, când am ieşit în patru (eu cu Puiul, prietena mea cu consortul ei), am aflat cu cât se mai dau maşinile în târg, am mâncat o shaormă cu multe calorii şi chips-uri cu multe E-uri.
Pentru că era şi un spectacol, m-am fotografiat cu doi reprezentanţi (tomnatici) ai divertismentului autohton. Pe cel de-al al treilea l-am tras în poză doar pe stradă, n-am avut acelaşi tupeu când l-am văzut ieşind de la budă (şi acum mă întreb dacă s-a spălat pe mâini înainte să-mi dea autograful :)) ).
La un moment dat, ne-a prins ploaia, însă am avut norocul de a ajunge acasă înainte să ne strice dispoziţia.
Azi am început penultima săptămână de lucru din an. Pe 1 decembrie intru în(tr-un binemeritat) concediu. De abia aştept!
Etichete: edit post
4 Responses
  1. Un "rest" de munca super usor si un concediu minunat iti doresc! Sa te odihnesti, sa te distrezi si sa te intorci cu vesti bune (stii tu la ce fel de vesti ma refer!)Te imbratisez din suflet!


  2. Iguana, îţi mulţumesc foarte mult!




:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu