13
Niciodată Singură

...sau 12+1, pentru cei superstiţioşi. Noi nu suntem :)

Spun noi, pentru că mă refer la mine şi Puiul meu. Astăzi am sărbătorit 13 luni de căsnicie. Fără tort, dar cu voie bună şi iubire :) Pentru că sunt în concediu, nu m-au mai scos din casă responsabilităţile profesionale, cum s-a întâmplat în urmă cu o lună, la aniversarea unui an de convieţuire cu acte :)

Încă nu mi-a trecut. Îmi place să fiu nevastă. Îmi place să fiu nevasta lui, să am grijă de el şi el să aibă grijă de mine. Îmi place să adorm alături de el şi să mă trezesc privindu-l. Îmi place zâmbetul lui, îmi place vocea lui, îmi place parfumul lui...

Îmi place universul pe care ni-l construim zi de zi, lună de lună, an de an.

Îmi place faptul că suntem doi.

Etichete: edit post
11 Responses
  1. ruxandrada Says:

    Multi ani plini de iubire voua!



  2. Danny Says:

    La multi ani! Sanatate multa si o casnicie fericita in contiunuare



  3. Ce frumos spus, respiri si te hranesti cu iubire, asa sa fie si peste 100 de ani! Sa aveti parte de o casnicie trainica construita pe sentimente si valori inaltatoare, sa va bucurati unul de celalat ca in prima zi...si..un bebe, doi bebe? :D
    Zi superba si ...noapte patimasa :D


  4. @aiacuparu: Bun venit în căsuţa mea! Înţeleg că eşti oneşteancă şi eu am o maaaare slăbiciune pentru astfel de oameni(soţul meu ştie de ce :)) ). Mulţumesc pentru urări, să dea Dumnezeu să fie cum spui tu...chiar şi cu bebele care, încă, se lasă aşteptat (dar copilărim noi :) )


  5. Sa va bucurati unul de celalalt multa vreme de acum inainte!


  6. Să dea Dumnezeu să fiţi fericiţi până la adânci bătrâneţi! Cât despre bebe, nu te teme, când va fi momentul, va veni, fii sigură! Atunci să vezi fericire! Ţi-o spun pe pielea mea! La mine bebe a venit la 41 de ani (să nu mai spui nimănui că sunt o mămică atât de bătrână! dar cu un suflet atât de tânăr, datorită puiului meu mititel!)


  7. @alexandrachiorean: Mulţumesc mult!
    @noapteaiguanei: Ştiu că va veni atunci când va fi momentul. La noi, aşa vin toate :)


  8. Digital Elf Says:

    Un cuplu de tineri se duce in vizita pentru cina la un cuplu de batrani. In timpul mesei, batranul se tot adresa sotiei sale cu cuvinte foarte frumoase: "iubita mea, te rog adu si nu stiu ce", "dragostea vietii mele, te rog ...", "lumina ochilor mei, serveste te rog si ...", si tot asa. La sfarsitul cinei, barbatii se retrag la un coniac, fetele in bucatarie. Ramasi singuri, tanarul nu mai rezista si intreaba: "Domnule, dupa atatia zeci de ani de casnicie, dupa o viata petrecuta impreuna, tot mai ai dragostea aceea pentru sotia iubita, numind-o in atatea feluri uimitor de frumoase?" La care batranul raspunde: "Sa mor de mai stiu cum o cheama!"

    Felicitari si la mai mare. Fii optimista, primii 20 de ani sunt mai grei.


  9. @Digital Elf: Nu-mi fac griji, timpul trece atât de repede :))


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu