Niciodată Singură
Cel puţin, aşa zice buletinul de analize medicale.
Încă de acum două săptămâni mi-am propus ca primul lucru pe care trebuie să-l fac atunci când intru în concediu este să văd cum stau cu sănătatea, motiv pentru care azi am fost să-mi fac analize. Nu credeam că voi primi rezultatul tot azi, cred că am fost, din nou, norocoasă (doar v-am zis că Doamne-Doamne mă iubeşte!).
Aşadar, la o primă citire, lucrurile par să fie OK, în afară de o uşoară creşetere a colesterolului (normal, sunt gurmandă) şi veşnica lipsă de calciu, dar cu ea m-am născut, deci nu e o noutate :) Văd eu luni ce mai zice şi medicul de familie. Dacă şi de la el am parte de veşti bune, înseamnă că pot sta liniştită de sărbători. Cel puţin din acest punct de vedere.
Am hotărât ca mâine să împodobesc bradul, chiar dacă mai e până la Crăciun. Aşa fac în fiecare an, pentru că îmi place starea de bine pe care mi-o dă perioada sărbătorilor care începe duminică, de Moş Nicolae.
Trebuie să umblu în cutiile cu globuri şi luminiţe, aşa că, acum, vă las!
Etichete: edit post
4 Responses
  1. Rauol Says:

    Imi place continutul blogului tau si daca doresti poate facem un schimb de link?
    Astept raspunsul tau...
    o seara placuta


  2. Muţumesc pentru apreciere. Da, te-am băgat la blogroll :)


  3. Spor la impodobit! Din pacate, eu il voi impodobi cand voi merge acasa pe 24 abia :(


  4. @alexandrachiorean: Niciodată nu e prea târziu!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu