Niciodată Singură
După două săptămâni, încep să simt, în sfârşit, că-s în concediu. Mai am încă pe atât.
Foarte greu mă mai rup de toate cele, în special de serviciu! De fapt, de serviciu nu am uitat deloc, am mai scris articole, toate fundamentate pe informaţii ce mi-au parvenit prin e-mail şi telefon. E o perioadă plină de evenimente, majoritatea referitoare la Crăciun şi tot omul care se implică în organizare vrea ca efortu-i să fie consemnat la gazetă. Am eu dreptul să-l lipsesc de bucuria asta? :)
Până vineri, am strâns, ca furnicuţa, câteva materiale pentru începutul anului (pe 4 ianuarie, gata vacanţa!) şi de atunci am hotărât să iau o pauză. N-am mai ieşit deloc, m-am ocupat de cele casnice, am stat pe net cât mi-a dorit sufleţelul şi am citit un milion de bloguri, evitând tot ce are legătură cu politica. Nu mă mai interesează cine a ieşit preşedinte, cine va fi prim-ministru, cu cine negociază pedeleul, dacă o să treacă sau nu Guvernul în Parlament. Vin sărbătorile şi vreau să mă bucur de ele, nu să-mi rămână sarmaua-n gât de nervi.
Pentru dimineaţa de azi îmi programasem o ieşire, dar era prea cald şi bine în pătucul meu pentru a renunţa la privilegiul de a lâncezi în aşternut, ca să mă aventurez în nămeţii de afară. Singurul lucru serios cu care „mă laud“ pe ziua de azi (în afară de a redacta două articole care vor apărea mâine) a fost o baie de aburi, un gomaj şi o mască pentru ten. Deh, îs muiere, tre să am grijă şi de mine :)
Mâine (de fapt, azi, că deja am păşit în 16 decembrie) am promis că voi onora cu prezenţa un eveniment ce marchează 20 de ani de la Revoluţie. Iniţial, am refuzat invitaţia, mai mult din comoditate (chipurile, sunt în concediu), apoi m-am răzgândit, deoarece am înţeles că e unul din acele evenimente despre care nu pot scrie bazându-mă pe informaţiile furnizate de altcineva, chiar dacă această persoană este însuşi organizatorul.
E bine, pentru că mai iau aer, afară a nins destul de mult şi chiar vreau să fac nişte poze în oraş. Am făcut câteva şi-n seara asta, de la fereastră şi din curte, dar vreau să fac şi-n centru, la brad. Am şi eu fixuri, ce vreţi!?
Că am împodobit bradul, deja v-am spus. Luni mi-am „lipit“ Moş Crăciunul pe geamul din holul mic (deja a fost luat în primire de privirile trecătorilor) şi am împodobit holul mare. Până la sfârşitul săptămânii, sper să ornez şi restul casei. Tare-mi mai place atmosfera dinantea Crăciunului! Tot ce-mi doresc este să mi-l petrec acasă, la gura sobei, cu Puiul meu. Sper să fie măcar zăpada care s-a aşternut în seara asta, ca totul să fie perfect. Anul trecut mi-am petrecut sărbătorile în Grecia, într-o vacanţă oferită de fratele Puiului ca un cadou de cununie. A fost de vis, însă tot acasă e mai bine, aşa că, anul ăsta nu vreau să mai plec nicăieri.
Oricum, până atunci mai e.
Deocamdată, importantă e odihna, aşa că merg la culcare.
Bye!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu