Niciodată Singură
Cine se temea că n-o să avem zăpadă anul ăsta şi că iarna e ca toamna (dacă mi-e îngăduit să adaptez celebra zicală), cred că e în culmea fericirii azi: troienele-s cât casa!
Bine, e un fel de-a spune. La noi a nins toată noaptea, iar la 5 dimineaţa stratul de zăpadă din curte era de jumătate de metru. Cel puţin aşa spunea tata care, ca orice pensionar ajuns la o anumită vârstă, n-a avut somn şi a ieşit cu noaptea-n cap să facă pârtie. Muncă în zadar, pentru că, la 7 şi ceva, când m-am dus să-mi prepar obişnuita cafeluţă, omătul era bine-merci la locul lui. Şi încă ningea!
Tot „bătrânul“ mi-a mai zis, ceva mai devreme că, în dimineaţa asta, n-a ajuns nici maşina cu ziare (încă le citeşte în varianta printată, nu l-am putut învăţa cu cea online) şi că în oraş se circulă greu (daaa, e şi „mare“ oraşul ăsta!).
După o discuţie cu Puiul meu, am ajuns la concluzia că ar fi bună o plimbare cu sania. Dar, cum noi nu avem sanie, ne-am mulţumi şi cu o plimbare per pedes asezonată, eventual, cu o bătaie cu bulgări.
Nu-i aşa că e bine în vacanţă?
Etichete: edit post
1 Response
  1. Ehheee, ce va pasa, n-aveti treaba cu traficul anesteziat, nervi tocati marunt si continuu,si mai ales ce fain ca inca te poti bucura de o inocenta bataie cu bulgari...si pierderi nevinovate prin omatul moale...oofff...


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu