Niciodată Singură
„Nu mă simt niciodată singură...“
Aşa îmi începeam, exact în urmă cu un an, prima mea postare. Ceea ce am crezut că va fi o joacă, s-a dovedit a fi o activitate care, zilnic, îmi acaparează foarte mult din timpul meu, mai mult sau mai puţin liber.
Acest an a însemnat o experienţă deosebită. Nu ştiu dacă am veleităţi de blogger, dar am tot timpul din lume să aflu acest lucru. Îmi place să scriu aici, dar şi mai mult în place să citesc blogurile altora. În fiecare zi descopăr nume noi (chiar dacă ei au vechime în blogosferă) şi tot felul de articole interesante. Pentru mine, nu există bloggeri buni sau bloggeri proşti, sunt mai mult decât tolerantă cu cei care aleg să se exprime în acest spaţiu care mi se pare infinit :)
Aşa cum v-am spus recent, nu-mi place să fac bilanţuri şi nu obişnuiesc să privesc în urmă. De aceea, nu-mi voi număra postările şi nici comentariile primite.
Vreau doar să vă mulţumesc tuturor celor care mă vizitaţi şi aveţi răbdarea de a-mi citi rândurile, chiar dacă nu le comentaţi întotdeauna. Sper să vă opriţi aici şi de acum înainte!
Vă îmbrăţişez cu mult drag!

Etichete: edit post
4 Responses
  1. dmd Says:

    Iti doresc un an normal si pentru blog preocupare placuta.Dan





:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu