Niciodată Singură
Da, trecură. Şi Crăciunul, şi Revelionul. Au mai rămas Boboteaza şi Sf. Ion şi gata cu sărbătorile din iarna asta.
La mine, trecu şi vacanţa. Mult a fost, puţin a rămas. De luni, back to work! Deja mă obişnuisem cu leneveala matinală în pătucul cald, cu orele mici de culcare (eh, netul, bată-l vina!), cu filmele, nu neapărat de la tv... Ce să-i faci, o minune durează puţin, pentru unii e valabilă trei zile, dar la mine a ţinut o lună! Mai mult nu se putea nici dacă vroiam!
Către finalul lui 2009 am trecut destul de des pe aici ca să-mi citesc preferaţii din blogroll, dar am evitat să scriu despre cum a fost pentru mine anul care tocmai s-a încheiat. Nu-mi place să fac bilanţuri, nu-mi place să-mi contabilizez reuşitele şi eşecurile. E suficient că ştiu care au fost evenimentele care m-au marcat, că am învăţat ceva din ele şi că, în viitor, nu voi mai repeta greşelile.
Nu-s omul care trăieşte din amintiri, nu sunt nostalgică. Dacă privesc spre trecut, o fac pentru experienţele frumoase pe care le-am trăit la un moment dat.
Nu-mi fac planuri pentru 2010. Mi-am stabilit doar nişte repere care îmi vor ghida paşii în următoarele 12 luni. Ştiu că, de data asta, ceea ce-mi propun nu va mai rămâne în stadiul de promisiune. Ştiu, simt, că voi păşi într-o altă etapă a evoluţiei mele ca om, pentru că îmi doresc foarte mult să cresc, să am mai multă încredere în mine şi mai mult curaj.
Îmi doresc să fiu sănătoasă şi să-i am alături, ca şi până acum, pe cei dragi: Puiul şi părinţii mei. Singurii care mă susţin necondiţionat, mă iubesc, mă acceptă aşa cum sunt şi îmi suportă tot, de la toane şi fiţe, la crizele de nervi (justificate sau nu). Singurii care merită, cu adevărat, iubirea şi respectul meu.
Am fost întotdeauna optimistă, am gândit pozitiv şi aşa voi face şi în 2010, indiferent ce (mi) s-ar întâmpla.
Pentru că nu-s niciodată singură.

Etichete: edit post
2 Responses
  1. Di Says:

    e foarte bine ca privesti noul an cu optimism :) si sa gandesti pozitiv. Felicitari :) Sa nu te schimbi !


  2. @Di: Voi încerca :) Mulţumesc pentru vizită şi pentru aprecieri!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu