Niciodată Singură
...că aşa sunt eu, mai 'oaţă!
De data aceasta, am găsit-o la Jasmin. Citeam răspunsurile ei şi le vedeam şi pe ale mele:

1. Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

Spaţiere de la stânga la dreapta
Să stau cât mai mult cu cei dragi (inclusiv cu mâţele mele)

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

M-aş bucura de tot ce am.

3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Mi-aş da demisia, mi-aş aduce mama din Italia, aş călători şi aş scrie numai de plăcere.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagina despre tine, în cel mai important ziar?

Că sunt redactor-şef!

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

N-or să apuce. Or să plece ei înaintea mea!!!

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

„Gândesc, deci exist!“ :))

7. Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Actriţă.

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

Aş fi calmă.

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

Că mi-au plăcut Tom şi Jerry!

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Mai ai bere?
Mai bei bere?
Mai vrei bere?

(Bonus) 11. Şi ce ai răspunde?

Îmi dai şi mie? :))

Cine vrea să se amuze, s-o preia. Leapşa, nu berea. Că n-am pentru toată lumea! :))




Etichete: edit post
3 Responses



:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu