Niciodată Singură
Dar nu disper. Dacă aş fi superstiţioasă, probabil aş crede că am fost pedepsită pentru atitudinea manfestată faţă de vaccinul anti „porcină“. Nu-s. Ştiu şi când m-am îmbolnăvit: luni, când m-am agitat să ajung la un eveniment important, ca să trag nişte poze. Nu am calculat corect raportul dintre timpul pe care-l aveam la dispoziţie şi distanţa pe care trebuia s-o parcurg în condiţiile în care trotuarul era „căptuşit“ cu gheaţă acoperită cu zăpadă. Ca să nu întârzii, am mers prea repede şi n-am ţinut cont că merg şi cu vântul în faţă. Nu mi-a reuşit „figura“. Asta, pe lângă faptul că era să iau contact de vreo trei ori cu caldarâmul. Am ajuns cu un minut înainte de final, timp în care am făcut exact două fotografii (pe care nici nu le-am mai folosit pentru articol, până la urmă). La întoarcere, am simţit că mă ia cu frisoane, deşi eram foarte bine îmbrăcată. „Gata, până aici mi-a fost!“, mi-am zis, după ce, chiar cu câteva zile înainte mă lăudasem tuturor că, în iarna asta, până acum, cel puţin, m-a ferit Dumnezeu de gripă. Iete că nu!
Aşadar, marţi dimineaţă m-am trezit cu jumătate de nas înfundat. N-am vrut să dau atenţie „fenomenului“. Miercuri, însă, m-a pocnit durerea de cap şi a început să mă usture-n gât. M-am culcat devreme, nu înainte să-mi facă Puiul un masaj, că mă durea şi umărul stâng de-mi venea să urlu! (Puiul era de părere că răul mi se cuibărise-n omoplat). După o noapte mai mult albă, în care am zăcut ca o legumă, joi dimineaţă m-am dat jos din pat cu o stare care aducea mai mult cu mahmureala. Evident, m-am dus la muncă (numai gândul că tre să sun la şefi, să spun că mi-e rău şi vreau să stau acasă o zi, două, ...zece, mă deprimă). Şi am avut o zi atât de plină şi de agitată, că am scos din sărite boala care, de data asta, n-a mai avut spor cu mine. Am luat un Coldrex, sperând că e mai bun decât Fervex-ul căruia nu-i suport gustul, dar şi ăla mi se pare oribil. Deşi l-am dizolvat în ceai de lămâie şi portocale, preparat de mine, nu din ăla cu coloranţi şi E-uri. Aşa că, am lăsat baltă doctoriile. Doar nasul mi l-am mai desfundat de vreo două ori cu Bixtonim. Dacă nu mi-ar curge nasul şi n-aş mai strănuta, nici nu s-ar zice că acum două nopţi am bolit ca o babă!
Sper să fie la fel de bine şi de acum încolo. Că nici pastile nu mai iau! Iar cu vaccinul, rămâne cum am stabilit!
Etichete: edit post
4 Responses
  1. dmd Says:

    Ei,d'ale iernii.Frigul i-a "racit"pe multi in aceasta perioada.Si eu sunt 1/2 din ce ar fi vrut raceala.Sanatate...



  2. Multa sanatate! Si da, nu cred in gripa porcina!


  3. Mulţumesc pentru susţinerea...morală! :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu