Niciodată Singură
1. Ce speli prima dată la duş?
Cada.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Alb, albastru sau verde (în diferite nuanţe).

3. Îţi place cafeaua?
Da. Negră, amăruie, fără lapte. Beau două căni, zilnic.

4. Cum te simţi acum?
Odihnită. Doar e duminică!

5. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostită?
s.

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
În somn sau visând cu ochii deschişi?

7. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Da. Salata de boeuf.

8. De ce ai o poftă puternică acum?
De un concediu în Ţările Calde!

9. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
La varză cu ciolan afumat!

10. Ai numărat vreodată până la 1000?
Nu, pentru că nu era necesar.

11. Muşti sau lingi îngheţata?
O savurez!

12. Foloseşti emoticoane?
Da, foarte des. Pe messenger.

13. Câte dormitoare are casa ta?
Două. Dar nu e casa mea, e a părinţilor mei.

14. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Da. Asta, în cazul în care un cântăreţ sau actor se poate numi „celebritate“.

15. Îti place brânza?
Da. Cea dulce, de vaci. Şi cea de burduf.

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Nu fac obsesii de genul ăsta. Sunt melodii care îmi plac sau pe care le fredonez mai des, în anumite perioade. Dar nu mă obsedează.

17. Câte ţări ai vizitat?
Două: Italia şi Grecia (exact în această ordine).

18. Sunt părinţii tăi stricţi?
Da, au fost, nu foarte, dar au fost. Acum, doar au impresia că mai sunt aşa!

19. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Niciodată. Cu paraşuta, doar dacă n-aş avea altă cale să ies dintr-un avion care s-ar putea prăbuşi.

20. Ai lua masa cu George W. Bush?
Numai dacă mi-ar propune el aşa ceva! :))

21. E ceva strălucitor în camera ta?
Da. Aura noastră!

22. Închiriezi filme?
Nu e nevoie. Le descarc de pe net.

23. Unde vei merge sâmbătă seară?
La culcare, cu Puiul!

24. Ouă albe sau maro?
Depinde despre ce ouă vorbim :))

25. Îţi place muzica?
E a doua mea mare iubire, după Puiul.

26. Ai mers cu trenul?
Da. Până în 1996. Acum, n-aş mai suporta.

27. Ce zi a săptămânii e?
Duminică.

28. Ce ai mâncat la prânz?
Pilaf cu carne de pui.

29. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Merge la o şedinţă.

30. Ai văzut filmul The Butterfly Effect?
Nu.

31. Ce crezi despre Yankees?
Nu ştiu cine sunt, sorry!

32. Ai părul ondulat?
Nu.

33.Când ai plâns ultima dată?
Ieri după-amiază.

34. Ai intrat vreodată într-un zid?
Nu, doar într-un geam şi într-un indicator. Dar nu mi-am spart capul.

35. Anotimpul preferat?
Categoric, VARA!!!

36. Adormi cu televizorul deschis?
Rar, dar se întâmplă.

37. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Da.

38. Crezi ca eşti bătrân?
Bătrân, în niciun caz. Poate bătrână, că-s femeie. Nu, nu cred.

39. Ţi-e frică de întuneric?
Depinde de locul în care mă aflu.

40. Îti place viaţa ta, momentan?
Oarecum. În sensul că se poate şi mai bine.

41. Baţi în lemn?
Nu.

42. Ai o vedere bună?
Cu dioptrii, da!

43. Poti sa faci hula hoop?
Nu ştiu ce-i asta.

44. Unde sunt părinţii tăi?
Mama, în Italia. Tata, în camera alăturată.

45. Ai fost vreodată sărutat în lift?
Nu.

46. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Niciunul.

47. Ai intrat într-o încăpere pe fereastră vreodată?
Da.

48. Ce ai cumpărat ultima dată?
Iaurt, portocale, zahăr şi şerveţele.

49. Cât de des vorbeşti la telefon?
De câte ori este nevoie.

50. Esti într-o relaţie complicată?
Au trecut vremurile acelea. Sunt măritată!

51. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Cred că da, însă, în copilărie.

52. Foloseşti beţişoare chinezeşti?
Nu, dar dacă ar fi cazul, aş încerca.

53. Ierţi prea mult?
Nu. Chiar deloc, uneori.

54. Deţii o armă?
O bâtă de baseball, o crosă şi un spray lacrimogen. Dacă astea-s arme!

55. Ai fost vreodată într-un castel?
Da, la Bran.

56. Îţi place părul tău?
Da.

57. Îţi place de tine?
De cele mai multe ori, da!

58. Eşti mai apropiat de mami sau de tati?
De Puiul.

59. Ţi-a plăcut leapşa asta ?!
Dacă nu-mi plăcea, n-o furam, ca de obicei (de data asta, de la Mintea Creaţă)!

Evident, leapşa poate fi preluată de toţi cei care îmi citesc blogul sau mă vizitează.


Etichete: edit post
2 Responses
  1. Acum ca tot am citi cea mai lunga leapsa din viata mea am o mare curiozitate. "23. Unde vei merge sâmbătă seară?
    La culcare, cu Puiul!

    25. Îţi place muzica?
    E a doua mea mare iubire, după Puiul .............

    28. Ce ai mâncat la prânz?
    Pilaf cu carne de pui."

    E acelasi pui cumva? :D

    Ok, ok, o sa spui ca Puiul cu P mare, ca e unul special. Dar mi-a sunat mult prea amuzant ca sa nu comentez :P.
    O saptamana calduroasa !


  2. @cristinapericle: Trebuia să scriu „Pilaf cu carne de găină“, dar poate se inţelegea că e mama Puiului prea des menţionat :)). Mulţumesc pentru comentariu, m-a amuzat!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu