Niciodată Singură
A trecut şi prima zi de muncă din 2010!
Aveam cu totul alte planuri, dar la mine s-a dovedit încă o dată faptul că neprevăzutul face toţi banii, adică articolul. Care nu ştiu dacă va fi de primă pagină dar, cu siguranţă, este de o pagină, aşa că şefii mei nu ar putea spune că n-am început noul an în forţă! (Later edit: a fost de prima pagină!)
Daaaa!!! Mi-am dorit să merg din nou la muncă, să văd oameni, să scriu! Dacă vă spun că ieri, pe vremea asta, regretam că se termină concediul şi spuneam că, practic, aş mai avea vreo trei zile de relache, plus că ar trebui să se ţină cont că am scris, de bună voie şi nesilită de nimeni, şi în vacanţă, o să credeţi că am înnebunit! Ei, bine, nu! Doar îmi place mult ceea ce fac.
Pe de altă parte, cel puţin deocamdată, în aer nu se mai simte miros de campanie electorală şi, dacă în oraş nu ar mai exista bannerele acelea imense cu Băse şi Geoană, aş putea jura că în decembrie nici n-au fost alegeri. Pentru că, azi, lumea a vorbit despre Revelion, despre ce s-a mâncat de Revelion, cum s-a distrat de Revelion... S-a glumit, s-a râs, s-au făcut planuri pentru Sf. Ion, s-au făcut liste cu sărbătoriţii şi presupuneri în legătură cu locul unde se va ţine cheful.
M-am pupat şi cu edilul (în public, să nu-mi aud vorbe, după, de la cârcotaşi), ne-am urat, reciproc, toate cele bune (ne puteam ura toate cele rele?) iar în final apăru el, subiectul de presă neprevăzut despre care amintem în deschidere. Mers la faţa locului, luat declaraţii, făcut poze, venit acasă, scris text, trimis articol. Deşi am deja nişte draft-uri şi pentru mâine, prefer să nu-mi mai fac niciun plan, pentru că ar putea cădea, precum cel de azi.
A! Uitasem ce-i mai important! Azi a fost şi prima zi din cura de slăbire! După un dezmăţ culinar de-a dreptul nesimţit care a atins apogeul de sărbători, am pus gând rău colăceilor şi şunculiţelor din dotare pe care am hotărât să le tratez, momentan, cu lactate şi fructe. E drept că azi am scăpat şi un pic de carne albă (peşte), dar n-am întrecut măsura. Să văd cât mă ţine, ştiut fiind faptul că-s o pofticioasă şi că nu-mi prea refuz plăcerile (culinare-vă rog nu vă gândiţi la prostii!). În plus, eu şi fitness-ul, jogging-ul şi alte alea-baba şi mitraliera. Deşi, nu se ştie unde poate duce ambiţia! Şi cine aruncă mănuşa!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu