Niciodată Singură
Mi-am upgradat contul de pe wordpress. Mai intram şi acolo, din când în când, însă nu l-am actualizat. Azi, însă, am făcut-o şi pe asta. Nu ştiu dacă voi părăsi blogspotul. E drept, e mai uşor de folosit şi asta mă scuteşte de dureri de cap inutile când vreau să postez rapid. Însă, îmi place şi acolo. Plus că pot vedea, în orice moment, cele mai noi articole, ceea ce aici nu e posibil decât dacă am autorii în blogroll.
Deocamdată, ceea ce voi scrie aici, voi posta şi acolo (mai puţin postul ăsta). Deci, cine foloseşte wordpress-ul, mă poate citi şi pe http://niciodatasingura.wordpress.com. Dacă voi reunuţa la postările de aici, vă voi anunţa!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu