Niciodată Singură
„Pink is my new obsession....“

La începutul lunii trecute, am primit cadou de la mama un trening. Roz. Îmi plac hainele noi (cui nu i-ar plăcea, mai ales dacă mai suntem şi femei?) şi, de obicei, nu aştept un moment deosebit pentru a îmbrăca un lucru pe care tocmai l-am primit. Îl port din secunda 1.
De data asta, însă, am aşteptat să vină Crăciunul. Nu ştiu de ce, poate că aşa s-a întâmplat ori aşa am simţit. Pentru că am rămas acasă, nu mi-am făcut probleme în legătură cu ceea ce voi purta la masa festivă. Pur şi simplu, am îmbrăcat treningul roz :)
N-am mai purtat haine de culoarea asta din liceu. În clasa a IX-a, tot
mamona mi-a cumpărat o cămaşă roz (de fapt, avea o nuanţă un pic mai închisă faţă de rozul clasic) foarte frumoasă şi care mi-a plăcut atât de mult, încât am purat-o ani de zile, chiar şi după absolvire. Dar, în perioada de început, obişnuiam s-o îmbrac împreună cu o pereche de pantaloni vişinii, la care „asortam“ nişte cipici roz bombon. Ţin minte că, într-o vară, n-am ieşit din „uniforma“ asta, atât de bine mă simţeam costumată aşa!
Am mai avut şi o rochie roz, tot în liceu. De fapt, o cumpărasem către sfârşitul gimnaziului (cred că a fost în vara în care treceam în clasa a VII-a) de la o tarabă, când am fost în tabară la Năvodari (ei, da, trecui şi pe acolo!). Ţin minte că erau două rochii la fel. Din nou nu ştiu dacă aşa s-a întâmplat sau aşa am simţit, eu am cumpărat-o pe cea roz, iar o colegă de clasă pe cea torcoaz. Nici atunci nu am îmbrăcat imediat rochia, ci de abia în ... vara următoare, după am venit de la mare. Eram bronzată şi rozul ăla se potrivea perfect cu pielea ciocolatie. De data asta, la rochie n-am mai „asortat“ cipici roz bombon, ci clipsuri, la fel de roz :)
Nu mi-aş fi aminitit de toate astea dacă nu primeam treningul roz. L-am purtat şi de Revelion, pentru că, din nou, am rămas acasă şi nu mi-au trebuit rochii şi accesorii sofisticate la masa festivă (spuneţi şi voi dacă Puiul meu nu s-a scos cu o aşa nevastă :)) ).
Mai mult, ieri şi azi mi-am făcut ordine prin grămada cu
bijou-uri, ocazie cu care am dat peste nişte cercei sclipicioşi cu nuanţe de roz, precum şi peste o brăţară, un inel, bineînţeles, la fel de bombonate, pe care nu am ezitat să mi le asortez la costumul sport cel nou. Pentru ca „tacâmul“ să fie complet, mi-am tras şi un ruj rozaliu :))
Nu ştiu dacă tre să iau chestia asta ca pe o glumă sau ca pe un semn că 2010 va fi un an roz pentru mine (n-ar fi rău). Voi trăi şi voi vedea!

Aerosmith - Pink

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu