Niciodată Singură
De obicei, nu prea mă ţin de aşa ceva, dar leapşa asta (n-am înţeles, de ce i se spune aşa?) mi-a plăcut. Am găsit-o (evident) pe un blog (îmi pare rău că nu am notat şi cum se numeşte, că ar fi fost nu numai frumos, dar şi corect, să precizez sursa) şi am furat-o (sper să nu mă bată nimeni :)) ).
Deci:

Leapşă de început de an:

1. Prima mâncare salata de boeuf. Mor după ea, deşi îngraşăăăă!!!!
2. Prima amintire nu-mi amintesc!
3. Primul gând frumos mama
4. Primul gând urât nu spun :))
5. Prima faptă bună am vorbit cu soacra :)
6. Prima faptă rea deocamdată, am fost cuminte :))
7. Primul contact cu calculatorul pe 1 ianuarie, undeva spre 10 dimineaţa
8. Prima senzaţie de sete, aşa că am băut şampanie :)
9. Cauza primei enervări n-a fost cazul
10. Cauza primei spaime n-am avut, încă, spaime
11. Prima emisiune tv Concertul lui Michael Jackson din 1997, de pe Kanal D
12. Prima carte începută nu am citit nimic, deocamdată
13. Primul vis să devin mămică.

Leapşa poate fi preluată de oricine trece pe aici. Spor la scris!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu