Niciodată Singură
S-ar putea să (ne) iasă. Întâlnirea de 20 de ani de la absolvirea liceului.
Azi m-am întâlnit cu un fost (foarte bun) coleg de clasă din acea perioadă şi am vorbit despre „marele eveniment“ care ar trebui să aibă loc undeva, în iunie.
Se pare că omul e hotărât să ne adune, a luat deja legătura cu câţiva dintre colegi şi azi m-a căutat şi pe mine, poate pun şi eu un umăr la organizare.
La reuniunea de clasă m-am gândit şi eu, vara trecută. Mi-am scos albumul de promoţie din bibliotecă şi am făcut listă cu cei despre care mai ştiu câte ceva. Intenţionam să încep să-i caut din toamnă, dar m-am luat cu altele...şi, uite-aşa, m-am trezit în 2010 fără să fi făcut nimic. Noroc cu colegul ăsta, altfel chiar o lăsam baltă de tot (shame on me!).
Din discuţia cu el, am aflat că doar câţiva dintre cei care am absolvit în 1990 nu vor veni. Alţii, cică, au fost deosebit de încântaţi de idee, confirmând încă de pe acum că vor fi prezenţi „la apel“. Ca şi mine, de altfel. N-aş rata nici moartă un asemenea moment. Să nu-mi revăd eu nebunii alături de care am petrecut cei mai frumoşi ani din adolescenţă? Doamne, mi-e atât de dor de ei, încât aş vrea ca întâlnirea să fie mâine, nu peste jumătate de an!
Va fi interesant să văd cum au trecut două decenii peste fiecare şi câţi dintre noi şi-au împlinit măcar o parte din visele de atunci? Sunt colegi pe care nu i-am mai văzut şi despre care n-am mai aflat nimic din 1990 sau de 15-16 ani. Mă întreb dacă vom reuşi să dăm de ei (pentru că ştim sigur că mai trăiesc :) ) şi să-i aducem.
Vrem, în primul rând, o revedere la liceu, în fosta clasă şi apoi o petrecere de zile mari. Sunt convinsă că, 99% din cei care vor păşi, din nou, în sala de curs de la etaj, unde am făcut ţurţuri la nas iarna şi saună vara, vor fi dezamăgiţi că nu vor regăsi nimic din ceea ce ştiau că au lăsat în urmă acum 20 de ani. Nici profesorii de atunci nu mai sunt. Majoritatea s-au pensionat, unii au plecat din oraş, iar alţii ne zâmbesc doar din fotografii... Dar e suficient că vom veni noi, încă tineri şi frumoşi.
Şi, sperăm, diriginta, care s-a transferat de ani buni la Bucureşti...
Săptămâna viitoare vom stabili ce şi cum. Dar simt că va ieşi ceva super. Mmmm...de-abia aştept vara asta!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Pifuneata Says:

    Cat de frumos:) Eu peste fix 3 ani ar trebui sa am reuniunea de 10 ani! Cat de mult mi-as dori sa se faca...Si mie mi-e dor de fostii colegi din liceu, dar spre deosebire de tine eu nu prea mai stiu nimic, din cauza ca eu am facut liceul in alt oras:(( Insa sper ca cineva sa ma anunte cumva si sa se implice la organizarea acestui eveniment. Ma bucur pentru tine. Sunt convinsa ca va fi o petrecere de zile mari!


  2. @Pifuneata: Da, ar fi, într-adevăr, frumos. Am văzut care e atmosfera la un asemenea eveniment când mama mea a participat la întâlnirea promoţiei sale, cât de frumos s-au distrat şi cu ce amintiri frumoase a rămas. Merită să trăeşti aşa ceva!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu