Niciodată Singură
În sfârşit, o leapşă primită, nu furată! Alexandra a vrut să ştie:

Prinicipala mea trăsătură de caracter: Fidelitatea
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Răbdarea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Curajul de a-şi recunoaşte greşelile
Ce apreciez la prietenii mei: Nu am prieteni
Principalul mei defect: Stresez lumea
Ocupaţia mea preferată: Navigatul pe net
Visul meu de fericire: Să devin mămică
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Să nu am copii
Ce-aţi vrea să fiţi? Fiica, soţia, nora, prietena perfectă
Ţara în care aş vrea să trăiesc: Într-o ţară în care nu e niciodată iarnă
Culoarea preferată: Albastrul. Şi verdele (anumite nuanţe)
Floarea preferată: Toate
Pasărea preferată: Pasărea albastră a paradisului
Prozatorii mei preferaţi: Nu am
Poeţii mei preferaţi: Nu am poeţi preferaţi, ci poezii care-mi plac
Eroul meu preferat: Ludovic Crouchot (căutaţi pe Google!)
Eroina mea preferată: Eu
Compozitorii mei preferaţi: Dieter Bohlen
Eroii din viaţa reală: Mulţi
Eroinele din romane: Vitoria Lipan
Băutura şi mâncarea preferate: Berea şi salata de boeuf
Numele preferat: Cristina
Ce detest cel mai mult: Prostia şi amestecul străinilor în viaţa mea
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu am
Darul natural pe care aş vrea să-l am: „Ochi de vultur“
Cum aş vrea să mor: Împăcată cu mine şi cu restul lumii
Starea mea de spirit actuală: Calmă
Greşelile care-mi inspiră cea mai multă îndulgenţă: Cele neintenţionate
Deviza mea: Bucură-te de ceea ce ai!

Pentru cine vrea să preia chestionarul, inspiraţie la răspunsuri!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. darias Says:

    Draga mea ai o tema de facut,ea se gaseste la mn pe blog,http://dariasme.blogspot.com si se refera la cele zece porunci dupa care te ghidezi in viata si pe care ne sfatuiesti si pe noi sa le urmam,cu drag Darias


  2. aiacuparu Says:

    Draga mea pe www.aiacuparu.wordpress.com - mai ai o leapsa care sa te destinda, si ti-am mai pasat eu in trecut o leapsa dar nu te-ai achitat :P


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu