Niciodată Singură
6 Responses
  1. No name Says:

    L-aş lega de un scaun şi l-aş bate până m-aş plictisi !


  2. daimon Says:

    it's almost funny, actually.

    imi aminteste de glumele tampite pe care le faceam cand eram copii.


  3. Dumitrita Says:

    Nici fazele "comice" nu mi se mai par comice. Imi aminteste de nebunul din Iasi care a injunghiat femei pe strada...
    Ori sunt eu mai...negativista. Nu as vrea sa fiu in situatia de a ma gandi in ce mod sa raspund sau daca sa raspund ...


  4. @No name: Sunt convinsă :))
    @daimon: Chiar că tâmpite. La unele nici măcar n-am zâmbit, deşi sunt o persoană care ştie de glumă.


  5. @Dumitriţa: Păi de asta am şi postat filmuleţul întrebând „Voi ce i-aţi face?“. Persoana care mi l-a trimis pe mail a crezut că o să mă tăvălesc de râs. Acest lucru nu s-a întâmplat, din fericire (sau din păcate?).


  6. silavaracald Says:

    Ăsta poate lua cu uşurinţă premiul pentru cele mai proaste glume, la egalitate cu reporteriţa italiancă care (scuze!) i-a pus mâna pe penis lui Beckham. Mare-i grădina lui D-zeu!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu