Niciodată Singură
Nu vine primăvara, dar vin premiile. Mai bine zis, un premiu de la Oana, căreia îi mulţumesc pentru faptul că s-a gândit (şi) la mine!
Înţeleg că şi eu, la rându-mi, trebuie să-l dau mai departe unui blogger pe care l-am descoperit de curând şi care-l merită. Uşor de zis, greu de făcut. Pentru că, în ultimul timp, nu prea am mai bântuit blogosfera, în căutare de noutăţi. Totuşi, cred că Alexandra, Iguana şi Incasha (aş fi vrut s-o nominalizez şi pe Dumitriţa, care e foarte prezentă aici, prin comentarii, dar nu ştiu dacă şi ea are blog!) merită acest premiu.
Mai trebuie să scriu şi „şapte date despre mine“? Hai să încerc:
1. fan Tom şi Jerry
2. gurmandă
3. dependentă de internet
4. îmi place să mă fotografiez singură
5. meteo dependentă; nu-mi place deloc iarna, ador vara
6. beau cel puţin două cafele pe zi
7. nu suport lesbienele/homosexualii.
Etichete: edit post
9 Responses
  1. Miţă Says:

    Felicitari pt premiu. ;)
    Sustin punctul 5. La fel sunt si eu, nu-mi place deloc iarna. Brrr...unde e incalzirea globala?


  2. @Miţă: În mintea specialiştilor care stau în Hawaii :))


  3. inka Says:

    Multumesc mult pentru nominalizare! :) :*


  4. Dumitrita Says:

    Multumesc pentru gand. :) Eu nu am blog si nu cred ca voi avea unul vreodata. Unul dintre motive fiind acela ca nu am veleilati literare. In schimb, imi face placere sa comentez blogurile/articolele care imi sunt dragi. Unele aspecte din lista enumerata ma caracterizeaza si pe mine, dar as mai adauga ca nu suport sa vad bloggari care isi comenteaza reciproc articolele, cu SCOPUL de a creste nu stiu ce trafic, etc... urasc asta! Prefer sa fiu un simplu comentator :)


  5. @Dumitriţa: N-o să mă vezi niciodată alergând după trafic. Dovadă că nu am un blogroll kilometric şi nu comentez decât foarte rar pe bloguri. Nu fac nici măcar link exchange. Da, sunt curioasă, ca tot omul, să aflu cine intră aici, dar asta e altceva!
    În altă ordine de idei, ca să ai un blog nu trebuie să ai veleităţi literare, ci doar idei/plăcerea de a scrie. Când mi-am creat blogul, am vrut să fie cu totul altceva. Nu-mi pare rău că e ceea ce este şi nici că nu se înghesuie lumea să intre aici. Nu trăiesc pentru blog, el trăieşte pentru mine. De aceea mi-e drag...


  6. Crin Says:

    ce bine arata premiul :) e chiar tare simpatic :)


  7. Dumitrita Says:

    stiam ca nu faci parte din categoria mentionata de mine :)


  8. darias Says:

    Te astept cu o leapsa la mine pe blog



:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu