Niciodată Singură
Că nu vom avea emisiune specială de Paşte, cu Mihaela Rădulescu prezentatoare!
Cine pleca, "scârbită de România", în cuibuşorul de la Monaco, pus la dispoziţie cu generozitate de ex (hulitul) soţ şi cine spunea că nu s-ar mai întoarce niciodată în "România scuipătorilor de seminţe"? Cine promitea că o să se dedice doar fiului ei, hotărâtă să-l ţină departe de mizeriile presei dâmboviţene, pentru a-i oferi o educaţie aleasă? Cine se retrăgea din televiziune, "îngrijorată"-nevoie mare că după ea n-o să mai fie nimeni capabil să-i ia locul?
Ei bine, dacă aţi crezut-o, rău aţi făcut! Pentru că n-a plecat decât ca să aibă de unde să se întoarcă, bineînţeles, cu surle şi trâmbiţe, aşa cum îi stă bine unei dive care se crede. Nu mai înjură nici un tabloid, se iubeşte în continuare cu "copilul" Dani şi face exact ceea ce ştie cel mai bine: emisiuni de televiziune. Dar nu oricum, ci la zile mari: Crăciun, 8 Martie, Paşte.
Asta, când nu scrie cărţi. A, nu ştiaţi? A fost declarată cea mai bine vândută scriitoare din România, în 2009.
Şi am, aşa, o bănuială că nu se va opri aici.... :))

Etichete: edit post
5 Responses
  1. dmd Says:

    De acod cu tine.Grandomanie de Romania,asta daca nu vom auzi ca revenirea s-a produs in urma nenumaratelor.....


  2. Dumitrita Says:

    cat bun simt si stima trebuie sa NU ai, in primul rand fata de tine, ca sa te comporti in acest fel, fara nici un pic de demnitate!?
    mi se face rau numai cand ii aud numele!


  3. @Dumitriţa: Cândva, mai precis pe vremea când tocmai începuseră emisiunile de la „Duminica în familie“, la Antena 1, Mihaela Rădulescu îmi era foarte dragă şi, dacă-mi amintesc bine, avea parte şi de o imagine favorabilă în presa vremii. Am admirat-o pentru ambiţie, pentru curaj, pentru cât a muncit pentru a-şi clădi o carieră (nu ştiu câţi cunosc, de exemplu, faptul că a făcut taximetrie în primii ei ani de Bucureşti). Nu mi-a fost neapărat un model, dar putea fi un exemplu pentru cei veniţi din provincie, să-şi facă un rost în Capitală. Nu mi-a mai plăcut când a început să se creadă de neînlocuit, să-şi expună prea mult şi inutil viaţa în media. În plus, nu mai e la fel de naturală şi spontană, ca la început, toate reacţiile îi sunt studiate, gândite. N-am crezut că se va retrage din televiziune, ştiam că o face pentru că deja o luase razna în relaţia cu presa şi era clar că imaginea ei ar fi fost degradată şi mai mult dacă nu dispărea, un timp. Dar era mai cinstit să nu facă atâta tevatură, să ia o pauză şi apoi să revină în glorie. Să-ţi huleşti ţara, oamenii care, odată, te-au ridicat în slăvi, dar care, la un moment dat, ţi-au pus în faţă o oglindă în care să te poţi vedea cum ai ajuns, să spui că nu te vei întoarce niciodată, dar s-o faci după câteva luni, fie să-ţi deschizi magazine, fie să faci emisiuni de pe poziţia de „special guest star“, deja e prea mult pentru noi, ăştia care mai avem un dram de bun simţ...


  4. Dumitrita Says:

    Da, sunt de acord cu tine, dar faza cu taximetria si ajunsul de la sofer la moderator, nu ma impresioneaza foarte mult. Asta pentru si eu sunt tanara, am 23 de ani, si am vazut in jurul meu foarte multi prieteni/colegi care au ajuns, de la o situatie materiala modesta, prin studiu si munca,la o pozitie admirabila, intr-o firma de invidiat, cu un salariu care le permite multe lucruri pe care inainte nu le-au avut. Si sunt doar la inceput. Pentru mine, din acest punct de vedere, e doar un exemplu, printre multi altii. Dar din felul in care se comporta acum, imi dau seama ca nu a invatat nimic din toate greutatile prin care a trecut, a uitat de unde a plecat, si nu mai are nimic pentru care sa fie apreciata, admirata, sau stimata de catre public.


  5. @Dumitriţa: Ai pus punctul pe i: Mihaela a uitat de unde a plecat! Însă, nu se ştie unde şi ce va ajunge. Depinde doar de ea.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu