Niciodată Singură
Etichete: edit post
5 Responses
  1. Dumitrita Says:

    Cred ca sunt circa doi ani de cand nu i-am mai auzit pe cei de la Taxi. Imi erau dragi unele piese de ale lor, la fel cum imi este si asta, desi e prima oara cand o ascult :)


  2. @Dumitriţa: Piesa nu e nouă, a apărut în 2007 pe albumul „Romantica“, în opinia mea, un album foarte bun (l-am ascultat „pe repeat“ în acea perioadă). Mi-am reamintit de acest cântec în urma unui eveniment petrecut exact în ziua postării.


  3. Dumitrita Says:

    Noah...nu a fost promovata la radio, sau nu stiu cum s-a facut ca nu o stiu. Recunosc in schimb ca albumul nu il am, insa pentru faptul ca nu mai locuiesc in tara, am impresia ca orice imi este necunoscut e si de actualitate.


  4. @Dumitriţa: A fost o oarecare promovare, dacă îmi amintesc bine, la emisiuni gen „Duminica în familie“(de la Antena 1). Oricum, cântecele sunt tot în stilul Taxi, pentru unii, poate, ceva mai puţin „digerabile“, din moment ce în playlist-urile radiourilor nu se regăsesc. Dacă eşti curioasă să asculţi albumul, îl poţi descărca de pe net.


  5. pompilia Says:

    Imi spunea cineva ca e absurd sa compari dragostea cu o pereche de pantofi. EI bine, versurile astea dovedesc contrariul :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu