Niciodată Singură
Nu ştiu de ce-i zice oră de vară, dacă se schimbă la sfârşitul primei luni de primăvară! Când, anul ăsta, cel puţin, a fost un frig de parcă ne-ar pândi, după colţ, iarna!
M-am săturat de frig! Şi de umezeală! Săptămâna trecută, când vremea era în doi peri, nici nu ploua, dar nici soare nu era, o amică din primărie se ruga „să dea o bură“, chipurile, i-ar face bine culturii de ceapă din grădină. Că ea, amica, adooooră ploaia! Îmi venea să-i spun: păi stai tu în ploaie până te prinde TBC-ul din urmă, că mie, care umblu toată ziua pe stradă, mi s-a acrit şi de precipitaţii (au fost, slavă, Domnului, în iarna asta), şi de troiene, şi de bălţi, şi de noroi. Ce să spun! Adori ploaia pentru că-ţi udă ceapa, de parcă n-ai şti că există furtun ori stropitoare, ca alternative!
Aşa se mai trezise şi secretara, altă zuză şi asta: Pfaaaai, ce-mi place când ninge! Dar nici nu mă gândesc să nu ies măcar într-o duminică la săniuş! (cu băiatul de 12 ani) Şi, mai deunăzi, se văita: Vaaaai, nu mai vine căldura asta! Cine-o mai vrea iarnă, să şi-o bage-n gât! Da, şi mie-mi place iarna. S-o privesc pe geam, cu o cană de vin fiert, cu scorţişoară, în mână! Dar, când zăpada-i cât gardul ori e ger de crapă pietrele, NU!
Mă enervează la culme că primăvara asta parcă şi-ar bate joc de noi: o zi caldă, încât stai în tricou, cinci zile reci, de eşti în stare să te-ntorci la şubă! Anul ăsta, ca niciodată, din cauza vremii, nici nu m-am agitat să-mi fac curăţenia de Paşte. Anul trecut, pentru că sărbătorile au fost, undeva, spre sfârşitul lui aprilie, am prins nişte zile excelente pentru bătut covoare, spălat geamuri şi altele asemenea. Acum, pentru că a fost mai mult frig, canci!, le-am lăsat pe toate baltă. Când a fost mai bine, ori n-am avut timp, ori n-am avut chef de treabă. Şi, uite-aşa, o să întâmpin Paştele fără agitaţie, dar cu ceva păpică bună (măcar atât) şi cu bucuria să o să am cinci zile de concediu în care aş vrea să am puterea să nu vin deloc la calculator (dar n-am eu atâta ambiţie!).
Acum, altă belea pe capul meu: ora de vară! Ieri a mai fost cum a mai fost, că am stat acasă, dar azi nici nu ştiu cum trecu ziua. M-am ridicat din pat la 8 şi ceva, 7 după „ora veche“, cam neodihnită, pentru că am pierdut, dacă nu o oră de somn, măcar una de lâncezeală. Am plecat la muncă pe la 10 fără..., deci aproape 9 după „ora veche“. Să zicem că aici a fost ok. Mai rău a fost când m-am pomenit în jur de 13 fără să fi scris nici un rând pentru mâine şi am tras tare să-mi intru-n ritm, cu atât mai mult cu cât, exact când să dau send articolelor, îmi veni şi-un comunicat de presă pe care a trebuit să-l rezolv cât se poate de repede. După ce am gospodărit puţin, am revenit la calculator. N-am avut chef de nimic altceva. Am citit bloguri şi am râs cu lacrimi. Daaaa! Îmi plac oamenii veseli, cu simţul umorului, care fac de necaz, care nu se plâng toată ziua că nu li-s boii acasă.
Mai rău e că, deşi e aproape miezul nopţii (şi c-o ureche îl ascult pe Mircea Badea la TV), încă nu mi-e somn. Păi da, până mă obişnuiesc cu ceasul nou, o să mă culc la ore mici şi o să mă trezesc cu ochii cârpiţi de oboseală. Alt stres, alţi nervi. De parcă nu aveam destui şi aşa.
Oră de vară? Cu 5 grade afară?
Care ... primăvară?

Etichete: edit post
1 Response
  1. darias Says:

    E 6 dimi,sunt la munca,desi dupa ora veche e 5,vreau acasa ,vreau sa dorm ,vreau si eu soare ,ca si tine,da nu ne asculta nimeni...


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu