Niciodată Singură
Aceasta-i întrebarea ! :)
Ştiu, e (sau, mă rog, a fost, că a mai răms puţin din ea) 8 Martie, Ziua Femeii, deci, şi ziua mea! Teoretic! Practic, am muncit de mi-au sărit capacele! Ştiam încă de vineri că voi avea o zi plină, iar ca tacâmul să fie complet, aseară am primit şi o sarcină suplimentară de lucru, care mi-a schimbat programul de dimineaţă. E drept că am anulat participarea la un eveniment (oarecum neînsemnat pentru mine, dar destul de important pentru cei care mă invitaseră), însă am rezolvat, cu un oarecare efort, altul, prin telefon (modalitate la care, din principiu, recurg destul de rar, eu fiind adepta informaţiilor obţinute direct, de la locul faptei). Am plecat de acasă la 10 ca să ajung înapoi la 15, cam lipsită de vlagă (nu mâncasem nimic toată ziua), puţin îngheţată (pentru că iarna asta blestemată nu se duce naibii, odată!), dar bucuroasă: am primit flori! Ghiocei, frezii şi... crizanteme!!! Ei, da, uite că se găsi şi cineva, pe invers, care să ofere, în prag de primăvară, flori de toamnă! Dar, „calul de dar....“ :))
Cu alte cuvinte, nu am sărbătorit în familie, precum doamnele din administraţie, care au primit liber o jumătate din zi, dar, cel puţin, nu am stat în spital, precum o amică, aşteptându-mi rândul pe masa de operaţie!
Judecând după asta, parcă nu mi-a mers atât de rău, nu?

Etichete: edit post
9 Responses

  1. @Cojocarii: Mulţumesc! O primăvară frumoasă şi o „bebelină“ superbă! :)


  2. darias Says:

    Waw,asta cu operatia chiar ca e de rau,saraca porietena ta,si eu am muunci toata ziua de 8 asa ca te cred


  3. @Darias: Din păcate, viaţa nu este roz pentru toată lumea şi boala nu ţine cont de sărbători...


  4. visemarete Says:

    La mulţi ani! :)
    Şi eu am avut parte de multe peripeţii de ziua femeii.


  5. @Visemăreţe: Până la urmă, peripeţiile sunt sarea şi piperul existenţei noastre ;) Mulţumesc pentru urare!


  6. Dumitrita Says:

    La multi ani! Mai cu intarziere ... :)


  7. @Dumitriţa: Mulţumesc, la fel! Niciodată nu e prea târziu! :)


  8. fluturashroz Says:

    Buna, te asteapta un premiu pe blogul meu!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu