Niciodată Singură


Au înflorit pomii...



Verde crud...



Etichete: edit post
6 Responses
  1. Dumitrita Says:

    Si aici este la fel, au infrunzit copacii din oras si din parcuri. Sunt de un verde crud cum numai primavara pot fi. La fel cum toamna, cerul senin are o intensitate ne mai intalnita intr-un alt timp al anului.


  2. darias Says:

    Superb ,vreau si eu la iarba verde


  3. @Dumitriţa: Da, ai dreptate, sunt nişte culori specifice anotimpului. La mine în oraş încă nu au înflorit toţi pomii, chiar şi firul ierbii se mai lasă aşteptat, dar se simte atmosfera de primăvară. Soarele mai are de luptat cu ceaţa matinală sau cu norii, dar o să-şi impună supremaţia într-un final. Prea a fost lungă şi grea perioada de iarnă, trebuie să rămână în urmă, nu?

    @Darias: O să ne bucurăm de ea cât de curând!


  4. Evergreen Says:

    da, si se scutura ataaaaaat de repede...:(


  5. Dumitrita Says:

    Astazi am vazut primii castani infloriti! Primavara, castanii infloriti sunt marea mea iubire. Am impresia ca seamana cu un policandru imens, in care ciorchinii de flori sunt niste lumanari orientate uneori spre cer, alteori oblic. Frumos sunt vazuti si noaptea in lumina farurilor de la masina, florile albe par intr-adevar lumanari aprinse dintr-un policandru verde si imens. Castanii infloriti ma fac mereu sa zambesc...


  6. @Dumitriţa: Aştept, şi eu, aceeaşi „minune“ în oraşul meu. Avem un bulevard cu castani care, primăvara, este superb! Deocamdată, însă, nu au înflorit, este, din nou, frig. Dar şi când or înflori!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu