Niciodată Singură
Nu mai pot cu Bianca lui Bote! Ţara arde şi panarama se plânge prin tabloide că a fost caftită de fostul iubit, care nici el n-a dovedit mai multă minte când s-a dus la ea, chipurile, să-i reproşeze că i-a stricat imaginea cu declaraţiile din ziare!
Părerea mea (dacă tot m-am încumetat să abordez tema asta, dar promit că e pentru prima şi ultima dată!) este că Botezatu nu trebuia să se mai uite la siliconata aia nici măcar cu coada ochiului, dacă tot îi făcuse vânt, dar-mi-te să-i mai intre în casă şi s-o mai împingă! Că panarama tot panaramă rămâne, e lucru confirmat nu numai filmuleţul sexy sau episodul cu Cristea, care a dus la ruptura cu Bote, ci şi de propriul tată al blondinei care dezvăluie, tot pentru tabloide, că nu desingerul i-a spart dintele fiică-si, ci ea însăşi şi l-a ciobit în weekend, la un grătar!
Degeaba vine Bote cu versiunea lui, Bianca a reuşit deja să-i terfelească reputaţia. Şi-atunci, ce rost mai are să se plângă pe toate drumurile că nu are noroc în dragoste şi de ce i-o fi trebuit să se încurce cu surogatul ăla de femeie, când frumuseţile roiau în jurul lui?
Pentru că, e clar: a ales cu... creierul din pantaloni!

Etichete: edit post
2 Responses
  1. mie-mi place bianca lu' bote si scandalul :D

    offtopic: imi place si blogul tau. uitasem de el da' l-am redescoperit acum. tine-o sus!! :)


  2. @Cippy: Mie a început să-mi placă „folclorul“ de după :))


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu