Niciodată Singură
˝Tu nu iei miel? Vezi că se duce G. la stână... Da, 15 lei kilul...˝
˝Am două reţete de pască. Nu ştiu pe care s-o fac. A doua pare mai bună. Dar de ce trebuie să pun şi două linguri de cacao?˝
˝Iau şi un kil de caş. Dar mă duc de azi să cumpăr şi nişte măruntaie, că mâine cine ştie ce găsesc şi vreau să-mi iasă un drob bun...˝

Le vedeam pe cucoane cât se agită pentru Paştele ăsta şi nu simţeam niciun pic de invidie, chiar dacă ştiam că eu n-o sa fac nici pască, nici drob, nu cumpăr nici miel şi nu-mi trebuie nici ouă roşii. Pentru că la noi în casă nu se consumă miel, în loc de drob fac salată de boeuf şi în loc de pască, tort. Fain, nu?
Azi dimineaţă mi-am făcut şi jumătate dintre cumpărături. De cealaltă jumătate o să se ocupe tata, mâine. După amiază o să fac un papa bun, sâmbătă un pic de curăţenie şi ... gata! Poate să vină şi Paştele, şi Iepuraşul, şi cine o mai vrea! O să stau în vârful patului, pentru o binemeritată odihnă... Nu ştiu dacă mai merg la Înviere, anul trecut nu mi-a plăcut, a fost rece, lume puţină, preotul era prea fonfăit... iar Puiul prea nervos şi în stare să-i înjure pe toţi :))
Cel mai important lucru e că am
vacanţă săptămâna viitoare! Ca elevii! De abia aştept!
În rest, sănătate să fie...!


Etichete: edit post
5 Responses
  1. darias Says:

    Daaa,sa sti ca sunt fix de aceeasi parere cu tine,in fiecare an ca e Paste sa Craciu ,dai ,fa mancare ,curatenie de mi s a luat,miel nu mi place ca mi e mila si n am luat never si never va ramane:p,ceva bun o sa fie la masa ,eu sper intr o plimbarica sa zic asa... Si odihna,ce atata munca...


  2. @Darias: Măcar de-ar înţelege lumea asta că Paştele are altă semnificaţie decât alergătura prin magazine şi îmbuibarea :)


  3. Dumitrita Says:

    Eu sunt departe de casa. E primul Paste pe care trebuie sa mi-l pregatesc singura.
    Si imi vine in gand cu mult drag si dor masa plina de bunatati de acasa pe care o pregatesc ai mei la fiecare sarbatoare. Vreau sa merg la Inviere, dar nu am in ce sa pun pasca, asa ca misiunea numarul unu pentru maine e sa ma duc sa caut un cosulet.
    Si apoi printre toate celelalte, sigur, vreau si eu odihna!
    Sa aveti un PASTE FERICIT!


  4. Dumitrita Says:

    P.S. Nu am nici oua rosii, mi se parea o tragedie, dar daca vad ca mai sunt si altii care nu au, deja m-am calmat ... :)


  5. @Dumitriţa: Contează ceea ce-ţi transmite această sărbătoare şi ce simţi în suflet, nu ouăle roşii sau drobul de miel. Sigur, fiecare sărbătoare are tradiţiile ei şi le respectăm în măsura în care putem. Cine reuşeşte să facă de toate, e un norocos. Dar asta nu înseamnă că noi, cei pentru care timpul liber este întotdeauna puţin, suntem ghinionişti! Sărbători fericite şi liniştite îţi doresc, din toată inima!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu