Niciodată Singură
Când vă alegeţi o meserie, să vă gândiţi de două ori înainte să faceţi primul pas. Puneţi în balanţă avantajele şi dezavantajele, câştigurile şi pierderile şi întrebaţi-vă dacă vă rămâne timp şi pentru ceea ce vă place şi nu are legătură cu profesia.
Astăzi, pentru a nu ştiu câta oară, mi-am dat seama că meseria mea, de aşa-zis ziarist (nu voi spune niciodată că sunt un jurnalist adevărat pentru că m-am format, nu am studiat pentru asta) nu se pupă cu viaţa de familist decât dacă fac eforturi supraomeneşti în acest sens. Nu poţi face jurnalism gândindu-te când îţi faci curăţenia de Paşte sau în cât timp îţi pui sarmalele la fiert, în aşa fel încât să nu te prindă Învierea la cratiţă!
Am avut o zi infernală, în care am încercat să le fac pe toate astfel încât să-i împac pe toţi. În mare parte cred că am reuşit, dar nu fără un imens consum de energie şi fără să nu-i enervez pe cei din jur. Aproape că-s gata cu pregătirile de Paşte dar, aşa cum spuneam şi ieri, nici nu m-am agitat prea mult, nu gătesc nimic tradiţional, ci doar ceva bun. Eu sper ca mâine, cel târziu până la amiază, să-mi termin toate treburile, dar întotdeauna intervine câte ceva şi termin mai târziu decât îmi propun. Oricum, cu fiecare an care trece, realizez că sărbătorile tradiţionale, Crăciunul şi Paştele, ar trebui să însemne doar linişte şi să-i ai pe cei dragi alături. Să te bucuri că eşti sănătos. Şi să te rogi pentru cei care nu-s atât de norocoşi, ca tine, să aibă ce să pună pe masă.
Eu îi am pe cei dragi alături. Am pe masă mai mult decât o pâine proaspătă. Nu-mi mai trebuie decât linişte. Şi odihnă multă.
În rest, le-oi duce eu...
Etichete: edit post
4 Responses
  1. Dumitrita Says:

    Sunt intru totul de acord cu tine!


  2. CORA Says:

    În Noaptea Învierii, Lumina lui Dumnezeu coboară pe pământ! Deschide larg ferestrele sufletului tău și lasă Lumina Sfântă să pătrundă în cele mai ascunse cotloane! Paște Luminat!


  3. Paste Fericit! Da, suntem mai norocosi decat altii, iar asta ar trebui sa ne multumeasca intr-o oarecare masura :).


  4. @Dumitriţa, Cora, Cristina: Vă doresc tuturor sărbători fericite!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu