Niciodată Singură
Şedinţă. De analiză. Mai scurtă decât mă aşteptam. Început promiţător. Nimic despre concedieri (slavă Domnului!), dar despre oarece penalizări, dacă nu ne achităm pe o anumită (şi nouă) obligaţie de serviciu (cam grea, nu imposibilă).
O colegă intră în prenatal. A treia în ultimele 12 luni. Viitor de aur ţara noastră are!
Site relansat.
Bârfe şi voie bună.
După 45 de minute... înapoi la muncă.
Şi ce muncă!
„Ce bine că eşti, ce mirare că (mai) sunt...“! :))

Etichete: edit post
6 Responses
  1. Dumitrita Says:

    Rad...si eu am sedinta generala saptamana viitoare, cu tema °cum sa lucrezi eficient°. Dar pentru ca in firma asta nu am mai participat niciodata la o astfel de sedinta, nu prea stiu la ce sa ma astept...


  2. @Dumitriţa: Momentan, m-am liniştit, pentru că aveam nişte emoţii care nu m-au lăsat să dorm două nopţi. Aşa e cu „analizele“ astea în vremuri de criză, te poţi aştepta la ce-i mai rău. Dar bine că fu bine :)


  3. Ame Libre Says:

    Ai un premiu pe blogul meu


  4. Vai.. ma apuca groaza cand aud de sedinte. De cateva luni in fiecare saptamana este cel putin o astfel de sedinta, in care daca nu ne anunta ca in luna urmatoare suntem atatea zile in concediu fara plata, ne anunta ca da din lume afara. Da..si eu inca mai sunt...


  5. Dumitrita Says:

    Am iesit de la sedinta, dar nici nu mai stiu pe ce lume sunt.
    Au urlat unii la altii ca la usa cortului.
    In principal, problema este ca directorul administrativ, un om cu o cariera impresionanta, are talentul de a reformula propozitiile, astfel incat le schimba mereu sensul in propria favoare.
    Orice ar zice ceilalti, tot el are dreptate, si atunci, evident ca astfel lucrurile nu se pot schimba si evident ca sedinta a fost inutila.


  6. @alexandrachiorean: Patroni de România...:)
    @Dumitriţa: Ca la cascadorii râsului! Şi eu am fost azi la o şedinţă la care toată lumea urla şi ţipa la toată lumea. A fost o experienţă interesantă pentru că „toată lumea“ asta era formată din cadre didactice. Ce spectacol au ratat elevii! :))


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu