Niciodată Singură
Azi-noapte vă spuneam că m-am pricopsit cu o faţă arsă de toată frumuseţea pe care, bineînţeles, voi fi nevoită s-o scot în lume căci, na, asta-i meseria, trebuie să văd pe unul, pe altul...
Însă, nu v-am spus că, înainte de a mă culca precum babele, odată cu găinile, aproape că am înjurat meseria asta a mea, pentru care-s nevoită să ajung şi în locurile pe care nu le agreez, să stau de vorbă cu oameni care nu-mi plac nici de la prima, nici de la a doua, nici de la a zecea vedere... Mai mult, mi-am propus ca azi să ies la prânz, căci aveam ce scrie. Ţi-ai găsit! Peste o oră, adică la 10, am deja programată o întâlnire... Persoana m-a sunat şi aseară dar, în oboseala mea, nu i-am răspuns la telefon. Perseverentă (ca să vedeţi că oamenii mă iubesc şi cu defectele mele :)) ), mi-a trimis, apoi, un mail, pe care l-am descoperit pe la 3 dimineaţa. Mi-a spus de ce mă căutase, dar nu mi-a dat amănunte. Dar le-am aflart singură, de pe net, că Google-ul nu a fost inventat degeaba, astfel încât, la întâlnirea de la 10 o să mă prezint cu lecţia învăţată, ca să ma simt şi eu bine :))
Nu mă lecuiesc, nu?
Sau meseria asta a mea e o boală incurabilă? :))
PS: Tocmai mi-am programat o întâlnire (şi) la 11 :D

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu