Niciodată Singură
Zilele astea am constatat că îmi este foarte bine şi fără blog. Să fi eliminat „microbul“? Nu cred. Nu ştiu. Cert e că am citit mult mai puţine bloguri şi pe aici am mai dat doar aşa, din obişnuinţă.
Se mai întâmplă câte ceva în viaţa mea, plăcut sau dimpotrivă, dar nu mai simt atât de mult nevoia să scriu despre asta. E foarte interesant „să bloguieşti“, dar e şi mai frumos în viaţa reală, chiar dacă nu e totul roz.
În ultima vreme, am redescoperit plăcerea de a fi împreună cu vechii amici. Apropiata întâlnire prilejuită de împlinirea a două decenii de la absolvirea liceului mi-a adus în preajmă colegi dragi, alăruri de care m-am simţit la fel de bine ca în anii aceia când credeam că totul e posibil. Timpul nu ne-a schimbat şi mă bucur să constat că am rămas la fel de proaspeţi ca atunci, deşi avem ghiocei în păr şi câte un rid ne brăzdează faţa...
Nu mă plâng de vara toridă, care a debutat ceva mai în forţă decât în ceilalţi ani. Nu-mi plac micile şicane şi probleme de la serviciu (constat, din ce în ce mai des, că prostia şi mediocritatea fac legea într-o redacţie sufocată de interese politice care se bat cap în cap cu profesionalismul), dar îmi spun că, atât timp cât mai pot să scriu fără ca textul să-mi fie cenzurat, înseamnă că locul meu e, încă, acolo...
Nu-mi doresc, încă, o vacanţă, pentru că vacanţa mea de vis înseamnă o desprindere totală de realitatea pe care o trăiesc, un refugiu într-un loc în care nimic să nu-mi amintească de agitaţia şi stresul cotidian or, acest lucru, cel puţin acum, nu e posibil.
Vreau doar să rămân la fel de optimistă şi încrezătoare într-un viitor care, vorba reclamei, ar trebui „să sune bine“, indiferent ce au hotărât guvernanţii pentru noi!

Etichete: edit post
1 Response
  1. Dumitrita Says:

    cred ca depinde de perioada prin care treci si de ceea ce ai de facut. Si eu m-am indepartat de virtual, dar cred ca asta se intampla pentru ca e vara, e vremea in care iti ocupi timpul cu altele. Oricum astept un articol cuprinzator dupa reintalnirea cu colegii de liceu ... :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu