Niciodată Singură
...ca tractoriştii, adică :))
Ar trebui să iau partea bună a lucrurilor: bine că am stat la soare, în weekend, că tot îmi doream eu o ieşire în aer liber! Chestia e că am muncit: am fost la ţară, la o competiţie sportivă rezervată elevilor şi, pentru că nu m-am îndurat să plec după jumătate de oră, cât îmi propusesem să întârzii pe-acolo, am stat exact acolo unde bătea soarele mai tare (din altă parte aveam vizibilitate redusă). Simţeam că îmi arde puţin pielea, dar „efectele“ s-au văzut acasă: m-am ars pe gât şi braţe(pe picioare n-aveam cum pentru că am purtat pantaloni), adică exact în zonele în care tricoul lăsa pielea la vedere! Bineînţeles, am şi o faţă şi un nas roşu, de beţiv cu experienţă :)) Astea n-ar fi nimic, dacă orele petrecute în soare nu m-ar fi obosit într-atât, încât pe la 8 seara am căzut lată. Am văzut eu un apel pe mobil, dar putea să fie şi mama, la ora aia nu mai eram în stare să mă înţeleg cu nimeni.
Şi am dormit tun vreo 6 ore după care, pauză. Na, şi eu acum, am şi pretenţii :) Aşa că, iată-mă bântuind Internetul şi blogosfera, trăgând, din când în când, cu ochiul în oglindă, la faţa cea roşie şi gândindu-mă la cât o să râdă lumea, dimineaţă, când o să mă (re)vadă! Oricum, i-am obişnuit demult să-i fac pe toţi să râdă, dar acum, am şi eu, aşa, o presimţire, că voi fi vedeta zilei.
Asta să-mi fie paguba căci, vorba aceea, sănătate să fie, că belelele curg... :))
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu