Niciodată Singură
Aseară, aproape de miezul nopţii, s-a oprit curentul. Becurile au clipit de câteva ori, aparatele conectate la prize au zumzăit un pic şi, dintr-o dată...beznă! Cool! Doar era vineri seară, început de weekend, filme la tv, vreme de lenevit în pat ori de bântuit pe net! Mă duc la fereastră: iluminatul stradal funcţiona normal. Ies în curte şi văd oraşul (mă rog, zona în care stau) în toată „splendoarea“ lui, adică în beznă! Nicio lumină la ferestre, fie că era vorba despre case sau blocuri.
Zece minute mai târziu, becurile iau au clipit de câteva ori, aparatele conectate la prize iar au zumzăit. De teamă să nu mă trezesc cu ele „prăjite“ din cauza şocurilor de curent, le-am deconectat. Surpriză: după ultimul şoc a căzut şi iluminatul public. Oraşul părea o imensă gaură neagră, străfulgerată, din când în când, de farurile vreunei maşini. Nu m-am speriat, dar mi s-a părut de-a dreptul frustrant să nu pot folosi televizorul şi calculatorul, să nu pot aprinde o veioză sau să mă plimb prin casă cu lanterna. M-am întrebat, atunci, cum se împăcau înaintaşii noştri cu opaiţul sau lampa cu gaz, cu ce îşi ocupau serile, mai ales iarna şi cum puteau trăi fără televizor, aparat de radio, computer, home cinema, cuptor cu microunde, maşină de spălat etc. Mă întrebam cum ar fi să ne întoarcem, dintr-o dată, la perioada aceea, dacă ne-am putea adapta şi cum. Şi de ce preţuim ceea ce avem de abia atunci când există pericolul să pierdem tot?

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu